J&H moppen- en raadselhoek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jans
    • Feb 2003
    • 869

Originally posted by stainz
    Op de middelbare school had ik nogal wat moeite met de Nederlandse (en ook vreemde) talen, ik voelde mij dan ook gezegend met de (op mobiele telefoons) niet altijd even goed werkende auto correct functie..:

Ik heb een spel kont roller in die pc fan mei, die vraag ik steeds te kei ken offer ook vouw ten sein.
    Ik tic een toets en mak een wort en wacht op wad hem zeg, of ik nauw goed zit offer keert hei ken in taal sein weg.
    Zo gouw er een ver gissing is zeg hei dat dus die rekt dan maak ik al me vouw tegoed soda tut beter bekt.
    Ik dé dit stuk ook door hum heen ben blei dat hei toen zij dat hem geen vouwtje fin den kon in 't Neder lans fan mei.
    Word vond bij mij toch echt een fout
    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

@jans
      Als je wilt weten wat "wort" is dan moet je eens met een (hobby)bierbrouwer gaan praten.. het is wel degelijk een bestaand woord alleen het staat niet in het woordenboek van heel veel software

Comment

• Timothy
        • Aug 2005
        • 175

@jans
        Als je wilt weten wat "wort" is dan moet je eens met een (hobby)bierbrouwer gaan praten.. het is wel degelijk een bestaand woord alleen het staat niet in het woordenboek van heel veel software
        Ik denk dat jans toch wel het office-programma bedoelt hoor...

Comment

• stainz
          • Sep 2009
          • 609

@Timothy
          Als je de tekst in word zet komt wort eruit als enige foute woord

Comment

• Timothy
            • Aug 2005
            • 175

@Timothy
            Als je de tekst in word zet komt wort eruit als enige foute woord
            OK, zo ver had ik het niet onderzocht (wie vindt het trouwens uit!?)

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

Een man zit aan de bar en leest het volgende bord met aanbiedingen.

- Bier : 2 euro
              - Sandwich met kip : 4 euro
              - Masturberen : 15 euro

De man twijfelt een beetje over dit aanbod.
              De dienster achter de bar bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, vraagt hij haar:
              "Heu, die masturbatie, doe jij die ook?"
              Met een hete blik en een zwoele lage stem antwoordt zij: "Jazeker, mooie jongen..."
              "Goed", zegt hij dan, "wil je dan a.u.b. je handen goed wassen want ik wil graag een sandwich met kip."
              lekker belangrijk!

Comment

Working...