Originally posted by dr. dre
J&H moppen- en raadselhoek
Collapse
X
-
-
Originally posted by Dj MarkLeuk trucje voor nieuwe personen die met een show meelopen:
"pak even 6x LEE 130 uit de case"
Zie je het eerste half uur niet meer terugWie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"Comment
-
Originally posted by Lj_MouzerDan baal je als je scrollers bij je hebt en ook 130 bij je hebt voor open wit in je color stringComment
-
ga me nu niet uitschelden als newbe ofzow ... maar ik zie het nut van 130's niet ... of hebben die invloed op lichtbundel of dergelijk ?
Als je dan dus open wit nodig hebt...pak je L130.
Was dus niet zo'n moeilijk antwoord, maar als je nog niet de kans hebt gehad om met scrollers te werken, niet een logisch verhaal.
Om af te sluiten met een mopje:
Tis zwart en plast tegen een boom?
urinamerModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Komt een man bij de dokter........
Zegt de dokter:"ruim je het wel zelf op !"groeten alex
Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.Comment
-
Jantje komt thuis van school en vraagt aan zijn moeder "Mam, mag ik een mountainbike ?", moeder zegt vervolgens nee en Jantje zegt daarop " dan wil ik met jou naar bed".
Moeder is een beetje verbaast en geeft Jantje een draai om ze oren en stuurt het maar zijn kamer. Dit gaat 3 dagen aan een stuk door. 's Avonds vertelt de moeder het relaas tegen de vader. " Ach", zegt hij, ga er maar op in, wat er nou al met al gebeuren hij is pas 10 jaar oud.
Volgende dag komt Jantje uit school en vraagt het keurig netjes weer aan moeder. Moeder zegt vervolgens "ja", waarop Jantje naar de slaapkamer loopt en hij begint zich uit te kleden, moeder is hem gevolgd en doet precies hetzelfde. Met alleen haar onderbroekje en BH nog aan kruipt ze in bed. Jantje trekt zijn vaders pyama aan en gaat naast haar leggen en zegt vervolgends met zware stem, " zeg schat, zullen we Jantje dan maar die mountainbike geven".
Toppunt van leedvermaak ?
Een kind met 1 been een step geven.Comment
-
Een Turkse jongen komt thuis van school en zegt tegen z’n moeder: “Mama we hadden een test op school vandaag wie het verst kon tellen, ik kon al tot tien tellen en de anderen tot drie.
Hoe komt dat toch?”
“Nou,” zegt zijn moeder: “dat komt omdat jij een hele slimme Turk bent.”
De volgende dag komt hij terug van school, hebben ze het alfabet gehad.
De jongen vraagt aan z’n moeder: “Mam ik kwam al tot de ‘k’ en de rest maar tot de ‘e’, hoe kan dat toch?”
“Dat komt omdat je de beste van de klas bent” zegt zijn moeder.
De volgende dag komt hij weer van school en zegt tegen zijn moeder: “Mama we hebben vandaag gesport en onder de douche zag ik dat alle jongens een piemeltje hadden van vier cm en ik heb een lul van 12 cm, hoe komt dat toch?”
“Nou” zegt zijn moeder “dat komt omdat jij 18 jaar bent!”Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
-
Originally posted by Drive inn tntEen Turkse jongen komt thuis van school en zegt tegen z’n moeder: “Mama we hadden een test op school vandaag wie het verst kon tellen, ik kon al tot tien tellen en de anderen tot drie.
Hoe komt dat toch?”
“Nou,” zegt zijn moeder: “dat komt omdat jij een hele slimme Turk bent.”
De volgende dag komt hij terug van school, hebben ze het alfabet gehad.
De jongen vraagt aan z’n moeder: “Mam ik kwam al tot de ‘k’ en de rest maar tot de ‘e’, hoe kan dat toch?”
“Dat komt omdat je de beste van de klas bent” zegt zijn moeder.
De volgende dag komt hij weer van school en zegt tegen zijn moeder: “Mama we hebben vandaag gesport en onder de douche zag ik dat alle jongens een piemeltje hadden van vier cm en ik heb een lul van 12 cm, hoe komt dat toch?”
“Nou” zegt zijn moeder “dat komt omdat jij 18 jaar bent!”
A stage Manager, a Sound Technician and a Lighting Designer find a bottle in a corner of the theatre. One of them rubs it and a genie pops out.
"Since you all found me," he says "you each get one wish." The Sound Technician steps up and says, "I'd like a million dollars and three beautiful women." POOF! - The Sound Tech is gone.
The Lighting Designer steps up and says, "Well, if he can have that, I'd like TEN million dollars, and my own personal island with fifteen beautiful women!" POOF! The Lighting Designer is gone.
The Stage Manager steps up and says, "I'd like them both back in ten minutes."
Q: Why do sound techs go "one two, one two"?
A1: Because if they could count any higher they would be lighting techs.
A2: Because you have to lift on three.
TAFF - Techie Humour - Some Good, Some BadMjaaaa....Comment
-
er is een man die hoofdpijn en rugpijn heeft.
hij gaat naar de doctor en hij zegt dat hij last heeft van hoofdpijn en van zijn rug.
de doctor zegt van dat hij druk heeft op zijn ballen en dat hij gecastereerd moet worden.
na veel denken besluit hij toch het advies te volgen wat de doctor hem gezegd heeft. hij laat zich castereren, 2 weken later is hij weer beter maar de druk van zijn ballen is nog steeds niet over.
hij gaat naar de winkel om nieuwe kleren te kopen,
eerst koopt hij een trui en de man zegt doe mij maar maat L, Nee zegt de vrouw van de winkel jij moet maat XL hebben de man past de trui en hij past perfect.
toen ging hij een broek kopen de man had zich een mooie broek uitgezocht en hij ging naar de vrouw toe van de winkel ik wil deze broek afrekenen de vrouw zegt volges mij is de broek jouw iets te klein en de vrouw adviseert 2 maten groter te pakken, hij die broek passen en de broek past hem perfect.
mja door de vervuiling van zijn onderbroek was hij ook toe aan een nieuwe onderbroek.
dus de man koopt zich een onderbroek van maat 50 en wil weer gaan afrekenen en de vrouw geeft de man het advies dat hij maat 52 moet hebben want als je een te kleine maat pakt dan krijg je druk op je ballen en dan heb je last van hoofdpijn en van je rug..
conclusie
die man had alleen een grotere onderbroek moeten kopen waardoor het probleem is opgelostUiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
[FONT=Arial][FONT=Arial]blondjestaal mopke[/FONT][/FONT]
[LEFT][FONT=Arial][FONT=Arial]In een vliegtuig richting Montreal staat ineens een mooie blonde[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]vrouw op en loopt van het economyclass gedeelte naar het businessclass-gedeelte[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]en laat zich in zo'n comfortabele zetel vlijen.[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]Een steward ziet dat en gaat er achteraan.[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]Hij tikt de blondine op haar schouders en vraagt haar ticket.[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]Na deze bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame: "Sorry mevrouw, maar[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]dit is de businessclass en u heeft een ticket voor economyclass."[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]De blondine roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]ik blijf hier zitten!"[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]polshoogte nemen.[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]"Mevrouw," zegt hij, "waarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]het economiegedeelte te begeven."[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]De vrouw roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]blijf hier zitten!"[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]De co-piloot meldt dit aan de piloot en die zegt:[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]"Wacht maar, pff. Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek "blonds".[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor.[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]Zonder slag of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]het econom[/FONT][/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial]ie[/FONT][/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial]gedeelte.[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]De steward en de co-piloot vragen de piloot hoe hij dat in ***snaam[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]geflikt heeft.[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]"Simpel," zegt de piloot, "ik heb tegen haar gezegd dat de[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]businessklas niet naar Montreal gaat."[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial]sis[/FONT][/LEFT]
[FONT=Times New Roman]
[/FONT]
[FONT=Times New Roman]
[/FONT]Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
[FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]Twee krieken hangen in een boom, zegt de ene tegen de andere: "Ik heb een scheet gelaten", [/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]
waarop de andere zegt: "Kriek het !"
[/FONT][/FONT]
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Er komt een hagenees een turkse broodjes zaak binnen.
De turk vraagt: wat jij wil?
De hagenees zegt: ik wil een broodje wors.
De turk verstaat hem niet en vraagt nog een keer; wat jij wil?
Dus de hagenees nog een keer: ik wil een broodje wors.
De turk verstaat het nog niet en vraagt het nog een keer.
Dus de hagenees weer: ik wil een broodje wors.
De turk snap het al en zegt; o. ik snap. Jij kan de R niet goed uit spreken.
De hagenees: O nee, Tering Turk.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Comment