Gezocht: Truc om lamje vast te zetten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Misschien komt het door het 500W geluid dat aan weerszijden van de case staat, staat er echt bijna tegenaan meestal, het gekke is alleen dat ik de case niet duidelijk kan voelen of zien trillen en zelfs het huis tuin en keuke spelertje dat er als reserve in zit slaat er niet van over. Zit ook wel aardig gewicht in die case dus staat aardig stevig.
    Dat van dat krimpkousje vond ik nog best wel een goed idee, denk dat ik dat maar eens ga proberen.
    We're ready to party, are you?

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

citaat:Geplaatst door DJ.T

En een xlr lampje draait niet wou je zeggen?
      Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel dan.
      Hij zit wel goed vast maar zeg maar de hals die draait.
      nieuw lampje kopen lijkt me de beste truuk
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• LJ Chris
        • Jul 2002
        • 477

Mss zo een apart lampje met een voet kopen en die langs je mixer zetten?
        Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• Freek Fokker
          • Aug 2003
          • 495

Misschien moet je em is goed vastdraaien, of gewoon een groundsupportje dr voor neerzetten.
          SR20DET

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Neej ik weet al wat beter, ik hang hem gewoon aan electrische takels, want de hand takels zijn natuurlijk alleen voor de stumperds hier en dan zet ik een mooie truss constructie van 4x4 op om die takels aan te bevestigen, natuurlijk laat ik het keuren (door mezelf wel te verstaan) ja je moet toch wat over hebben om je mixer lampje goed vast te zetten. ik denk misschien dat ik nog wat beter weet maar dat ga ik de eerst volgende keer uitproberen, ik zoek de kleinste persoon uit het publiek (max. 10cm groot) en die zit ik bovenop mn mixer om, het lampje vast te houden, zo niet dan gaan we dwerg honkballen
            We're ready to party, are you?

Comment

Working...