Mijn kado voor de feestdagen aan jullie allen
Collapse
X
-
Is idd wel een mooi stukje techniek. Hou zou dit allemaal gestuurd worden [
][
][
][}
]
greetz tomMaak daje mee u klikken en klakken van die truss zijtComment
-
Daar kan geen goeie opname tegenop... [V][V][V] [
][
][
]
[
)]
P.S. Tijs, zou jij jouw posting een iets andere titel willen (kunnen) geven? Werkt een beetje verwarrend. Ik dacht eerst even dat ik mijn eigen posting ge-opend had. Je gebruikt precies dezelfde woorden, alleen in een andere volgorde. Bij voorbaat dank.Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
-
Bedankt voor je vriendelijke medewerking hoor Tijs !!! [xx(]citaat:Ik stel voor dat je dan even wat beter kijkt volgende keer john....Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
Sorry John, maar als je 2cm naast de titel kijkt zie je wie het topic opgestart heeft en ik denk dat de meeste mensen eigenlijk alles lezen wat blauw gemarkeerd is (ik tenminste wel).
En als Tijs ervan had gemaakt: playboy foto's van aukje, moet je toegeven dat de verrassing er dan vanaf is, ik dacht eerder zelfs nee niet weer van die rocknummers. Niet dat slecht bedoeld voor jou als degene die het opgenomen heeft want het klinkt met minimale apparatuur errug goed, maar de muziek staat mij gewoon niet aan, smaken verschillen he. Je begrijpt dat het dus wel een leuke verrassing was toen ik aukje zag
We're ready to party, are you?Comment
-
Yip, daar heb je ook weer gelijk in. [^]citaat:En als Tijs ervan had gemaakt: playboy foto's van aukje, moet je toegeven dat de verrassing er dan vanaf isGreetzzz... [;)]
John
-
Raaah Miljaaaarde die 5de pic. (pic voor foto hé, niets anders
)
Toch bedankt !PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
Die vijfde pic is er echt één voor de riggers neem ik aan! [
)]
Omdat we 'Charlie' nu gehad hebben, [:0]
dan stem ik voor Pascal als opvolgster in deze serie!
[
] [8D]
Dan weet ik wel iets met kettingen ofzo [
] [:I] 
Of mogen we geen 'verzoeknummers' aanvragen? [}
]
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment

Comment