DAP pro vision

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

DAP pro vision

hoi effe een vraag:
    ik ben naar de elektro beurs geweest
    daar stonden ze van DAP:
    met een nieuwe lijn versterkers.
    vision
    zijn deze al uit?
    zo ja waarom dan niet in de web shop?
    waar kun je ze kopen?
    en heeft er iemand er varing mee
    zien er wel beter uit

groetjes
    bas

groetjes,
    Bas
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Als je een vraagje hebt aangaande verkoop van J&H, dan is het verstandig om even te mailen... verkoop@licht-geluid.nl

Ik heb me laten influisteren dat ze al reeds te koop zijn.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Michael
      • Nov 2002
      • 643

De pro vision versterkers zijn al (wonder boven wonder[:0]) verkrijgbaar en per direct leverbaar door highlite dus dat zit wel goed. Echter zal er nog geen of bijna geen gebruikerservaring van deze versterker beschikbaar zijn daar ze pas een week of twee leverbaar zijn. De meeste winkels hebben de versterker nog niet eens binnegekregen van highlite.

Lijken me wel hele leuke versterkers maar voor dat geld heb je ook een american dj die zich al heeft bewezen.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

De Moderators zijn altijd de genen die in normaal (lees: goed) Nederlands (Vlaams) willen reageren i.p.v. chattaal.
        Lukt niet echt:
        citaat:Ik heb me laten influisteren dat ze [u]al reeds</u> te koop zijn.
        Al reeds is dubbelop: een tautologie. Geleerd bij Nederlands op school dat dit fout is.

Sorry, volgende keer beter.[B)]

Nu on topic:
        Kijk eens naar een andere recente topic, die over de Palladium-serie.
        Dat is ook DAP, en wat zijn we inmiddels gewend van DAP???
        Lees dat daar maar. Ben nog zo aardig geweest t ff voor je op te zoekn: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=8255

Comment

• Michael
          • Nov 2002
          • 643

citaat:
          Nu on topic:
          Kijk eens naar een andere recente topic, die over de Palladium-serie.
          Dat is ook DAP, en wat zijn we inmiddels gewend van DAP???
          Lees dat daar maar. Ben nog zo aardig geweest t ff voor je op te zoekn: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=8255
          De vision serie vergelijken met de palladium versterkers is niet mogelijk. We praten hier over versterkers in een heel andere prijsklasse. Dap heeft ook wel eens goede produkten op de markt gebracht dus om zomaar te zeggen dat het troep is zonder eens even uit te proberen vind ik een beetje overhaast.

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

die gozer op de beurs had er heelveel vertrouwen in. tja wat mot je als je op een beurs staat, zij dat ik hem nog niet kapot kon krijgen. dat gaan we testen!

groetjes
            bas
            groetjes,
            Bas

Comment

• Michael
              • Nov 2002
              • 643

Gezien de specificaties, de prijs en de beloftes moeten het leuke versterkers zijn maarja men kan het bij dap nooit met zekerheid zeggen. Ik denk wel dat je wat meer moeite hebt met het slopen van een vision amp ten opzichte van een palladium.

Comment

Working...