wat verdien JIJ nou?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

wat verdien JIJ nou?

hallo,

ik heb het idee zwaar onderbetaald te worden.

ik ben 17 jaar, word in januari 18, en verdien 3,50 euro per uur
    dit voor zwaar werk en shitomstandigheden bij een tuinder.ik heb reeds veel ervaring dus ik vind dat al wat waard, wat jullie?

heb ook nog ander werk maar daar ben ik even tevreden mee

nu vraag ik me af wat verdien jij nou, waar werk je en wat moet je doen; zet wel je leeftijd erbij.
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Ik heb het idee dat je meer krijgt dan je waard bent, want je zit in de tuinelarij en je plaatst je klaagzang op een licht en geluidsforum!

Niet lullig bedoeld, maar je bent zelf akkoord gegaan met deze condities, dus niet zeiken en werken!
    of zeggen: kan niet uit, moeten munten bij..dan heb je veel vrije tijd

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

Ik ken jongens van jouw leeftijd die in de licht-geluids branche part-time in dienst zijn.

Deze verdienen daar ook tussen de 3 en 4 euro per uur.

Comment

• reflection
        • Mar 2002
        • 413

dat ik op een geluidsforum zat had ik ook wel gezien, anders plaatste ik het niet in ''de lounge''

en ik vraag het hier omdat er geen forums zijn over minimumloon, en aangezien ik ook in een studio werk en daar 4euro verdien zeg ik daar niks over... omdat dat geen zwaar werk is. maar oke bij dez, ik werk ook in een studio en verdien dara 4 euro''gaat het ook over geluid'' nu tevreden, ik vroeg je niet te antwoorden ralph

Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

je vraagt het niet maar je krijgt mijn reactie ongevraagd.