hoezo kopie uit tjechie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

hoezo kopie uit tjechie

Nou, dat Robe groot is geworden door voor bedrijven uit half europa spots te kopieren van andere leveranciers moge ondertussen duidelijk zijn, maar dat ze zelfs deense Webdesigners uitkopen.....

kijk eerst eens op

en daarna op
    Robe is among the world’s leading moving light manufacturers, recognised for its innovation, quality engineering and dedication to the very highest production values.

groeten,
    Ralph

• PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Ok, het lijkt erop, maar ik ga niet zo dadelijk zeggen dat het een pure kopie is !

Olé olé, kheb nu een punt bé éh! (en Labhorns)
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Music Power
      • Apr 2001
      • 382

Tja, het lijkt op elkaar. Maar een copie ist zeker niet. Je ziet toch duidelijke verschillen in die 2 site's

Greetz...Frank
      Greetz...Frank

Comment

• Freddie
        • Nov 2002
        • 195

als jij de overeenkomsten en de verschillen kan zeggen, dan denk ik dat je meer verschillen heb dan overeenkomsten. Het enige dat hetzelfde is zijn de kleine afbeeldingen van de spots, en als je erop klikt krijg je meer info. Maar zeg nou zelf, dat werkt tog gewoon makkelijk.
        Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• DeMennooos
          • Aug 2000
          • 1416

Tja, je kunt je maar ergens druk over maken....
          Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• WTT
            • Feb 2002
            • 158

citaat: Nou, dat Robe groot is geworden door voor bedrijven uit half europa spots te kopieren van andere leveranciers moge ondertussen duidelijk zijn, maar dat ze zelfs deense Webdesigners uitkopen.....

J A L O E R S of M X R T X N freak mxrtxn heeft zijn spotjes ook niet zelfbedacht. Maar als jij denkt van wel dan is het zo en dan heeft robe ook de designers voor de website geleend

En High End heeft mxrtxn gekopieert in de stAtes zeker
            WTT rentals

Comment

• Max
              • Feb 2003
              • 680

zeker geen kopie !
              maar lijken wel op elkaar
              kleuren e.d [^]

Comment

• R. den Ridder
                • Sep 2000
                • 1500

Zeg ik iets over Martin of HES? nee, viel me alleen op dat de opbouw, lettertype en layout wel enigzins overeenkomen.

Martin freak, nou nee, gewoon freak van lichttechniek.
                En nee, de yoke is niet uitgevonden door martin, maar door George Izenour rond 1950...

Grappig dat iedereen dit soort posts altijd meteen opvat als pro Martin ofzo.

Comment

• WTT
                  • Feb 2002
                  • 158

citaat:Nou, dat Robe groot is geworden door voor bedrijven uit half europa spots te kopieren van andere leveranciers moge ondertussen duidelijk zijn, maar dat ze zelfs deense Webdesigners uitkopen.....
                  Je sugereert toch wel heel erg dat robe binnen is komen lopen met camera en alles bij die denen heeft gekopieert.
                  WTT rentals

Comment

• fredjuhh
                    • Sep 2002
                    • 215

Alleen is de martin site grotendeels met java gemaakt, en de ander in HTML, al vind ik die van robe wel mooier :P
                    ---hier staat nix--->

Comment

• Gerrit Hurkens
                      • Dec 2000
                      • 252

Deze sites zijn volgens een standaard layout gemaakt en worden denk ik beheerd door een content management systeem. Daarom lijken ze erg op elkaar. Ey, er zijn wel meer sites die er zo uitzien. Ik denk dat dit de meest goedkope manier is om iets goed en duidelijk op je peecee te laten zien.
                      \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

Working...