Ach,... in een koffer en gaan met die banaan. Valt best mee, maar mij foppen ze nergens mee.
Groeten,
Jeroen.
Groeten,
Jeroen.
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.


ie had ik er al tussen staan 

)


Comment