Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
en dan die 4512 daar nog boven op!!!!Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Technische gegeven van de Bell PA2022
Hallo wie weet de technische gegevens van de Bell PA2022 versterker?
Mvg. PeterComment
-
-
Misschien had je dat gewoon zelf kunnen vinden op de website van Bell.
Ik had deze gegevens binnen 10 seconden via Google namelijk.
Daarnaast is dit topic voor domme advertenties en niet voor dit soort vragen.
Comment
-
Ik neem aan dat het 'stemapparaat' betrekking heeft op de inhoud van de papegaaienkooi?
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
-
All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
das antiek, en dus per definitie marktplaats-werk...Misschien had je dat gewoon zelf kunnen vinden op de website van Bell.
Ik had deze gegevens binnen 10 seconden via Google namelijk.
Daarnaast is dit topic voor domme advertenties en niet voor dit soort vragen.Comment
-
Zeker, maar Peter-Texel vroeg naar de technische gegevens van een versterker en deze staan (nog) gewoon bij Bell op de website gezien de Google resultaten welke ik dus in 10 seconden had. Ik merk dat het zoeken via Google vaak sneller gaat naar dit soort info dan hier op het forum een bericht achter laten met een vraag. Zal wel luiigheid zijn van deze generatie of zo (ja, ja schoen past etc. voordat men mij hierover aanvalt), laat andere maar zoeken en voorkauwen.
Comment
-
En hier zijn link naar het juiste artikel http://link.marktplaats.nl/446592288http://link.marktplaats.nl/448922737
Ik neem aan dat het 'stemapparaat' betrekking heeft op de inhoud van de papegaaienkooi?
Groeten Hugo
Hij is wel eerlijk en zegt het er zelf bij; "Ik snap er niks van"
(dat hadden wij ook al door gezien de andere ad)
Comment

Comment