Zijn best leuke speakers hoor die actieve JBL's, heb er hier ook 8 staan (2 powersub, 2 toppen en 4 10" toppen/monitoren)
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
En welke onzin is dat precies? Er zit een gain achterop die speakers die het uiteindelijke volume bepaalt. Of dat tussen de 140 en 800 zit weet ik niet, nooit echt nagemeten.Originally posted by GoTMoReDat zeker, maar de onzin die die kerel dr bij verzint is wel minder
Comment
-
oeps....Originally posted by Dj MarkEn welke onzin is dat precies? Er zit een gain achterop die speakers die het uiteindelijke volume bepaalt. Of dat tussen de 140 en 800 zit weet ik niet, nooit echt nagemeten.
dat is het vermogen dat de versterker vreet,
EN HET VERMOGEN DAT JE OP DE EXTRA POWERCONNECTOR KUNT AANSLUITEN!
(Aux Receptacle betekend een doorlusmogelijkheid voor je voeding...)Comment
-
Onzingehalte valt mee. Het is 140 watt continu en 800 piek, van wat ik van de foto kan afleiden. Dat is het vermogen en daarnaast zit er ook een volumeregelaar op, zodat het geheel regelbaar is. Gewoon een beetje k*t omschreven?Comment
-
Naar mijn weten levert IEDERE fatsoenlijke PA amp zn vaste vermogen, en is dat volume knopje ( zoiets heet een gain ) alleen om de ingang te regelen..
En heeft dus helemaal niks te maken met het uiteindelijke wattage wat UIT de amp komt ( enkel de DB's... )lala..Comment
-
Originally posted by MacGyverSounds(Aux Receptacle betekend een doorlusmogelijkheid voor je voeding...)
sjonge jonge, de meeste kleinere aktieve systemen die ik ken hebben een extra power-uitgang. Dat heet Aux-receptacle in t engels. En die mag nooit de volle 16A hebben omdat er maar dun draad in gemonteerd is. En dan zou je met de 140 W er dus nog eens een stuk of 5 ( 5x 140 = 700) achter de eerste kunnen knopen.
Heeft dus geen ene donder met max/piek vermogen te maken.
Ik moet, voor de duidelijkheid , de eerste amp ook nog zien die maar liefst 5,7 x zn rmsvermogen als piekvermogen heeft.Comment
-
Originally posted by MacGyverSoundssjonge jonge, de meeste kleinere aktieve systemen die ik ken hebben een extra power-uitgang. Dat heet Aux-receptacle in t engels. En die mag nooit de volle 16A hebben omdat er maar dun draad in gemonteerd is. En dan zou je met de 140 W er dus nog eens een stuk of 5 ( 5x 140 = 700) achter de eerste kunnen knopen.
Heeft dus geen ene donder met max/piek vermogen te maken.
Ik moet, voor de duidelijkheid , de eerste amp ook nog zien die maar liefst 5,7 x zn rmsvermogen als piekvermogen heeft.Eerste waar ik dan aan denk is toch echt dat hij het over de ingebouwde versterker heeft, en niet de doorlus.. ( vraag me af of die eigenlijk wel op een eon zit... )Originally posted by Marktplaats adheeft een vermogen tussen de 140 en 800 watt(zelf regelbaar door versterker)lala..Comment
-
... vrolijke mede-forummers, gaarne even (met aandacht) nu eens lezen wat er staat en wat Mac bedoeld met (netspannings)doorlus, ook wel eens als "power outlet" betiteld, en het vermogen dat de (power)switch kan shakelen op die doorlus.
Gezien de verkoper klaarblijkelijk weinig begrijpt van geschakelde vermogens, opgenomen vermogens en uitgangsvermogens is de door hem geplaatste text net zo.
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
"je kunt bieden niet onder 50 euro"Originally posted by LJ Dwain
die krengen kosten onder de 50 euro! ==> http://www.verkoop.licht-geluid.nl/S...c-Hl80371.htmlwe had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
Originally posted by GoTMoReEerste waar ik dan aan denk is toch echt dat hij het over de ingebouwde versterker heeft, en niet de doorlus.. ( vraag me af of die eigenlijk wel op een eon zit... )
zoek maar op JBLPRO.com naar de manual.
als je niet weet waar je t over hebt kun je ook nog altijd gewoon zwijgen.Comment
-
"
set van 2 professionele speakers.
hallo
ik heb hier 2x linear phase, studio monitor 8812C staan.
ze doen het nog 100% en geven super goede bass. ik doe ze weg omdat ik grotere speakers ga kopen. ik wil ze ook wel ruilen tege grotere speakers.
Gewicht--15Kg
Maximum Power--240 Watts
Minimum Power--5 Watts
Nominal impedence--8 ohms
Frequency responce--35/22 khz
Sensitivity--92db 1w/1m
digital ready
made in usa
de achterkant lijkt dat het stof los zit maar het zit gewoon heel stevig vast.
Vraagprijs: 175 euro
"
Ik weet niet of jullie nog "grote" speakers hebben staan, maar hij wil ze hebben. Zullen we beginnen te bieden bij 1 meter?
Comment
-
175 euro voor een stel van die pleures dingen
studio monitoren... juist ja..
Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
Ja, máár je moet er wel minimaal 5 watt in stoppen.
Bovendien is onze Roy voor de zekerheid maar wat duurder met z'n prijs geworden;
De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.
Overigens is dit ook wel een koopje;
Last edited by Dr. Edie; 07-05-06, 13:57.Mit freundliche grube,
EdieComment

Comment