CD's aanschaffen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan-Peter
    • Jan 2001
    • 311

    #16
    citaatnder rembourskosten van 14 euro
    De meeste leden geven een incassomachtiging af en dan betaal je alleen de portokosten.
    Dat een rembourszending zo duur is, komt vanwege de schrikbarende tarieven van de Tante Post Groep.
    Volgens mij hebben ze liever geen rembourszendingen. Naast een hoog verzendtarief, standaard altijd het pakket tarief, waarbij de eerste groep 0 t/m 5 kg is, extra kosten voor de rembours en ook nog eens een percentage van het incassobedrag !

    Een stapeltje van 8 CD's gaat in een luchtkussen enevelop en daarvoor betaal je dan € 2,25 porto en € 0,25 voor de envelop.
    Ik kan in Utrecht niet parkeren voor € 2,50 en zeker niet in de buurt van een fatsoenlijke CD-zaak.
    16 februari 2008... PA-markt !

    Comment

    • Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

      #17
      Tja wat ik nog het meeste miste was het bladeren... even door de bakken speuren op zoek naar iets leuks, om dat meteen mee te nemen... Dat zit er op internet niet bij omdat de mogelijkheid gewoonweg mist, of je een raar assortiment moet doorzoeken. Daarbij is klikken altijd nog veel langzamer (en minder leuk) dan even met je vingers door de bak bladeren.
      Ben er mee gestopt en koop alleen nog CD's die me interesseren. En die komen dan toch meestal eerder bij winkels binnen dan dat ze ergens op internet te vinden zijn. En wanneer ie ineens achter de toonbank vandaan komt koop ik 'm ook meteen; beetje laf om dan alsnog op internet te gaan bestellen.

      Comment

      Working...