Hoi allemaal,
Na een telkens 'andere' invulling van het concept van sensation,
ben ik benieuwd wat dit jaar te verwachten is... weet iemand t
al! (wat gaat er hangen/staan??)
Ik ga zowiezo naar Sensation Black en zal proberen daar wat leuke
foto's te maken!
p.s. gaan er hier nog meer mensen naar white/black?
Groeten,
Chris
Groeten Chris van Diemen
Na een telkens 'andere' invulling van het concept van sensation,
ben ik benieuwd wat dit jaar te verwachten is... weet iemand t
al! (wat gaat er hangen/staan??)
Ik ga zowiezo naar Sensation Black en zal proberen daar wat leuke
foto's te maken!
p.s. gaan er hier nog meer mensen naar white/black?
Groeten,
Chris
Groeten Chris van Diemen





Comment