Ik denk dat een ieder hier wel iets bereikt heeft met het uitoefenen van zijn/haar (natuurlijk niemand uitsluiten) hobby cq baan.
Maar... waar ben je nu het meeste trots op, met wat je bereikt hebt, en waarover schaam je je bijna?
Bijvoorbeeld:
ik ben trots op:
- ik heb een enorme hoeveelheid apparatuur;
ik schaam me diep voor:
- mijn registratiegegevens bij het bureau krediet registratie in Tiel bevat een aantal A4-tjes met afbetalingsregelingen.
Een ander voorbeeld:
Ik ben trots op:
- Door het vele uitoefenen van mijn hobby in de praktijk, ben ik nu echt een goede allround DJ geworden
ik schaam me diep voor:
- ik ben afgelopen jaren zo druk bezig geweest met de muziek dat mijn vrouw mij verlaten heeft.
Zo kan ik nog wel even door gaan met voorbeelden geven, maar hoe gaat het bij jullie?
Wat is jullie pronkstuk van je hobby cq baan?
Seeeeeeee ya
Jasper
Drive-in Show The Dream Team
Maar... waar ben je nu het meeste trots op, met wat je bereikt hebt, en waarover schaam je je bijna?
Bijvoorbeeld:
ik ben trots op:
- ik heb een enorme hoeveelheid apparatuur;
ik schaam me diep voor:
- mijn registratiegegevens bij het bureau krediet registratie in Tiel bevat een aantal A4-tjes met afbetalingsregelingen.
Een ander voorbeeld:
Ik ben trots op:
- Door het vele uitoefenen van mijn hobby in de praktijk, ben ik nu echt een goede allround DJ geworden
ik schaam me diep voor:
- ik ben afgelopen jaren zo druk bezig geweest met de muziek dat mijn vrouw mij verlaten heeft.
Zo kan ik nog wel even door gaan met voorbeelden geven, maar hoe gaat het bij jullie?
Wat is jullie pronkstuk van je hobby cq baan?
Seeeeeeee ya
Jasper
Drive-in Show The Dream Team

Comment