Wanneer komen de meeste mensen met een drive in aan bij een klus...
te vroeg... of te laat... ?
Wij proberen altijd te vroeg te zijn ... (gewoon op tijd eik) tijd om op te bouwen enzow, maar hoorden laatst van anderen dat het iig voor hun standaard was aan te komen op ong het begin van het feest, of later... soms veel later...
hoe denken meeste mense hierover, kvind zelf dat je wel op tijd moet zijn enzow, mensen betalen en soms echt veel voor en dan zit je de zaak te verneuken door te laat op te dagen :P
-----------------------------
Hohoho... wat kan ik hier neerzetten?
te vroeg... of te laat... ?
Wij proberen altijd te vroeg te zijn ... (gewoon op tijd eik) tijd om op te bouwen enzow, maar hoorden laatst van anderen dat het iig voor hun standaard was aan te komen op ong het begin van het feest, of later... soms veel later...
hoe denken meeste mense hierover, kvind zelf dat je wel op tijd moet zijn enzow, mensen betalen en soms echt veel voor en dan zit je de zaak te verneuken door te laat op te dagen :P
-----------------------------
Hohoho... wat kan ik hier neerzetten?

ie drive-in show loopt best goed, wij stonden er ook echt van te kijken toen ze dat zeiden. ik vind het iig een verkeerde instelling om te laat te komen. wij zijn iig nog nooit te laat gekomen voor een feest. ik vind het trouwens ook fijn om 's middags al de boel op te bouwen zodat je 's avonds aankomt (half uur drie kwartier voor aanvang) en dat je meteen kunt beginnen.
Comment