DAP in de herkansing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

ik ben het volledig eens met remco.

Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn dat er op dit forum echte pro's rondlopen. Verder hebben we ook nog de beginnelingen en dan is er ook nog een categorie tussen deze 2 in.

We mogen deze groepen niet met elkaar vergelijken gewoon omwille van de beschikbare budgetten.

Er komen regelmatig nieuwe leden bij en der zijn ook leden die al een pak gegroeid zijn sinds hun intrede op dit forum(wij o.a).

Wij hebben ook geen peperdure merken staan, maar wij weten wel dat we tenminste op ons materiaal kunnen vertrouwen op ieder moment.

Zo dit was mijn mening in de democratische forumwereld.

greetz ronny (bsl)
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Ik ben hier pas nieuw en zit al gans de namiddag een beetje
      van alles op dit forum door te lezen.
      IK GA MIJ ER NIET TUSSENMENGEN DUS PLEASE ...
      Mijn algemene indruk is dat er veel jongeren tussen zitten
      met alle soorten vragen over licht, geluid enz...
      Op zich is dit forum er wel geschikt voor vind ik ( persoonlijk )
      Wat mij ook opvalt, dat er soms totaal verkeerde raad gegeven wordt
      waar je eigenlijk niks aan hebt !!!!
      en als laatste valt mij het taalgebruik op !!

en nog eens IK MOEI ME NIET IN DE STRIJD !!!!!!!!!!!!
      sis

Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

citaat:ik ga uitloggen want ik ga mijn kostbare tijd niet meer verspelen aan een bende amateurs die niet eens het verschil weten tussen top materiaal en troep
        En hiermee is maar weer eens bewezen dat Base niet kan lezen, niet de moeite neemt om zijn beperkte kennis te verbreden en al helemaal niet op de hoogte is van de DAp producten waar hij zo'n uitgesproken mening over heeft.

Hiermee is hij in wezen niets anders dan de 12-13 jarigen die ook gewoon maar meelullen over "wat ze hebben gehoord"

Die constatering is niet allen verbijsterend, het maakt Base ook volstrekt belachelijk.
        laten we wel wezen: als ik nu een studio zocht die mij gedegen kon adviseren dan zou ik zeker niet met zo'n Base type zaken willen doen.

Jammer dat je niet het denkvermogen hebt wat ik je had toegedicht, beter dat ik me niet meer aan je erger, zijn de laatste twee dagen met deze postings niet helemaal voor niets geweest!

kindofcool

Comment

• techniekmoderator
          • Jul 2002
          • 109

Heftige discusie die weer oplaait, en gezien de datum aanvang en het vervolg momenteel lijkt het wel een bosbrand.
          Er is al verzocht om hier maar een slot aan te hangen maar dat wil ik bewust nog even achterwege laten.
          Wel verzoek ik iedereen bij deze om wel met gefundeerde argumenten te komen over de pro's en contra's van het merk DAP en niet te gaan verzanden in het vergelijken van een lelijke eend met een mercedes, elkaar correct te blijven behandelen en denken aan het taalgebruik.

Met vriendelijke groeten en bijvoorbaad dank.
          Uw newbie-moderator.

Newbie/technisch-moderator fora J&H Licht en Geluid
          techniekmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

ok, hier komt ie:
            1/ een 5-tal jaren geleden kocht ik van het eerste model dap cd-800 3 toestellen. deze werkten goed maar konden niet gecued worden tot op t frame. DAAROM werden ze dan ook weer verkocht en NIET omdat ze niet werkten
            2/ van de dap clubmixer kocht ik indertijd 2 stuks. spijtig dat de knopjes er zo "plastiekerig" uitzien - verder een goed basistafeltje.
            1tje al verkocht, andere staat te koop wegens aankoop Rodec
            3/heb enkele PL-07 mic's. nikske te gefluit :-)
            4/aan de draaitafels begin ik niet, heb ze getest en voldoen (voor mij) niet
            5/ versterkers en (goedkope) boxen WIL ik niet uitproberen. ik heb wel k-112&115 (scherp hoog, verder ok). soundmate-3 heb ik al gehoord en klinkt naar mijn bescheiden mening goed
            6/ shp-150 headphone voldoet niet: komt geen bass uit om te mixen
            7/ de dap-connectoren gaan stuk terwijl je ernaar kijkt :-)
            ik heb in beperkte mate dap/adj/jb in m'n gamma zitten om 'voor ieders budget' te kunnen aanbieden

Comment

• RDH
              • Aug 2001
              • 298

wat kabels en connectoren betreft; de nieuwe serie verloopkabeltjes houden t aardig vol. k heb d'r een aantal in m'n kabelkissie (jack -> tulp etc) en ik moet zeggen dat ik d'r toch wel mee vooruit kan.

Groeten,

Remco

Comment

Working...