Flashligt en Ampco geen NOB meer!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjJeroen
    • Oct 2000
    • 288

Flashligt en Ampco geen NOB meer!

Hoorde gister op de zaak dat Flashlight en Ampco weer teruggekocht zijn door de oude eigenaar (als ik het goed begrepen had !) dus zijn nu geen onderdeel meer van NOB.

Weten hier meer mensen vanaf?

Groeten Jeroen
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

ik wordt echt elke dag blijer dat ik daar niet ben gaan werken, het is volgens mij echt een aflopende zaak.
    of zie ik het nu fout?

Ik las trouwens dat ASN ook op zoek is naar volk, is daar een complete crew gaan lopen ofzo?

groeten,
    Ralph

Comment

• Destroyer
      • Apr 2002
      • 87

Wat ik weet zit flashlight nu onder Lightco samen met ampco. Dan heeft Metam er ook weer iets mee te maken en TM-audio zit er ook nog ergens tussen. Het is allemaal erg vaag.
      Maar volgens mij klopt het wel dat Ampco en Flashlight niet meer bij het NOB horen, zitten nu ook samen bij elkaar in Utrecht.
      Wat betreft de AV- en licht-sector is het allemaal een aflopende zaak. Het ene na het andere bedrijf zit in de problemen. Er is veel te veel aanbod en te weinig vraag.

Wie zal daar het eerst onder leiden, de grote of de kleine???

Comment

• DjJeroen
        • Oct 2000
        • 288

Ja het lijkt idd op een aflopende zaak, schijnt dat ze nu ook op het moment geen directeur meer hebben bij flashlight dus. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Groeten Jeroen

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Volgens mij heeft deze discussie alleen maar zin als je van de hoed en de rand weet, als je weet waar de klepel hangt, als je alle ins and outs weet.

Wat je van horen zeggen hebt vanuit een vaag circuit kan je wellicht voor heel veel geld aan de prive, de story of Albert Verlinden vertellen en als je een beetje kan lullen krijg je er dan ook nog geld voor.

Omdat dit wel de lounge is maar niet "de goedkope beeldvulling voor anders werkloze nichten op RTL4" gaat hier een slotje op, tenzij iemand mij via de mail han overtuigen van het nut van dit soortpostings gaat dat slotje er never meer af...

uch!

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...