Donna's Dansfolie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rock On
    • Jan 2004
    • 250

Tipje van de sluier over Q-dance:
    (breedband is handig )
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Stijn Vanstiphout
      • Oct 2000
      • 1160

citaat:
      Tipje van de sluier over Q-dance:
      (breedband is handig )
      We zijn over een Vlaams format bezig...

mvg,
      Stijn Vanstiphout,
      LVL Multimedia
      België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Rock On
        • Jan 2004
        • 250

Da weet ik, maar stekkie vroeg zich af wat q-dance was. Dus behulpzaam als ik ben laat ik ff zien wat er bedoeld word met q-dance.
        Wel grappig dat een bijna 2 jaar oud topic weer tot leven komt.
        "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• imported_n/a
          • Mar 2004
          • 5

even ter info: deze avond is er weer donna's dansfolie te Essen. Deze keer aan de grensovergang Essen-Roosendaal. Een verslag krijgen jullie morgen

Comment

• MatthiasB
            • May 2003
            • 674

9 juli is er een donna's dansfolie in zottegem de dag voor rock zottegem.

meer infor op www.rock-zottegem.be

de groeten van de organisatie
            NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• imported_n/a
              • Mar 2004
              • 5

en dan nu het verslag van donna's dansfolie @ Essen:

de tent: deze was kleiner dan de vorige jaren (toen op een andere plaats) maar was toch groot genoeg voor het redelijk "weinig" volk (de tent stond dus niet bomvol), op zich niet zo'n nadeel natuurlijk

de muziek/dj: er waren enkele lekkere schijfjes bij (spijtig dat trance schijven zoals die van marco v als opwarming werden gedraait) maar véél verder dan wat trance, r'n'b, hiphop en carnavalsmuziek kwam de dj niet...

de lichtinstallatie: zoals we gewoon zijn van donna's party's een mooi spectakel. wel spijtig dat het meeste licht zich enkel rond en boven de dj bevond terwijl de rest van de tent _redelijk_ donker bleef. Spijtig ook dat het licht door een saaie piet werd bediend, meer dan enkele trage, saaie loopjes heb ik niet gezien.

conclusie: alle geluk heb ik mé geamuseerd met vrienden en vriendinnen, anders had het nogal saai geweest vermoed ik

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

citaat:Geplaatst door Stekkie
                de tent: deze was kleiner dan de vorige jaren (toen op een andere plaats) maar was toch groot genoeg voor het redelijk "weinig" volk (de tent stond dus niet bomvol), op zich niet zo'n nadeel natuurlijk
                Tjaa... het is natuurlijk niet meer wat het geweest is zoals in de topjaren van Donna...

citaat:
                de muziek/dj: er waren enkele lekkere schijfjes bij (spijtig dat trance schijven zoals die van marco v als opwarming werden gedraait) maar véél verder dan wat trance, r'n'b, hiphop en carnavalsmuziek kwam de dj niet...
                Dat heeft zijn redenen...
                Het heet 'Donna's Dansfolie'... is een bepaald format/concept aan verbonden waaraan de DJ zich moet houden.

citaat:
                de lichtinstallatie: zoals we gewoon zijn van donna's party's een mooi spectakel.
                [?] Je spreekt jezelf tegen in het volgende :

citaat:
                wel spijtig dat het meeste licht zich enkel rond en boven de dj bevond terwijl de rest van de tent _redelijk_ donker bleef.
                Tja... Laten we het er ff op houden dat het design nog steeds door de zelfde persoon gebeurd... al verschillende jaren. (Die trouwens ook het design heeft gedaan voor de Q-party's. Het valt niet op )
                Als je dan verder weet dat de budgetten enorm laag zijn en bepaald materiaal MOET geleverd worden...

citaat:
                Spijtig ook dat het licht door een saaie piet werd bediend, meer dan enkele trage, saaie loopjes heb ik niet gezien.
                De colourchases komen niet verder dan de donna-kleuren (Rood, blauw en wit)
                En voor de rest blijft het idd somber.

Donna toch niet meer stomend en fun als een vijftal jaar geleden...

En voor de rest weten insiders ook wel welke 'factor' er nog meespeelt aan deze tour op dit moment... Het begint met een P.....
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...