Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Compact
    • Jan 2004
    • 234

citaat:Geplaatst door René.D

biefstuk hoort niet doorbakken te zijn, biefstuk moet van binnen lekker rood zijn...
    Kwestie van smaak
    Mjaaaa....

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

ik heb liever niet dat die koe nog van m'n bord kan lopen dus lekker lang in de pan

Comment

• Ibvee
        • Nov 2002
        • 714

Zitten wel 2 voordelen aan hoor:
        - Je weet zeker dat ie vers is,
        - Als ie toch nog wat meer doorbakken moet, kan het altijd nog![8D]
        De groeten => Micha

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

Biefstuk moet niet vers. Biefstuk moet een tijd verstorven zijn. Anders is tie niet te kanen.
          lekker belangrijk!

Comment

• soundcheckfrits
            • Jan 2005
            • 455

1 conculussie kan ik wel trekken : de koe moet dood zijn later kan je nog wel bekijken hoe je uhm gebakken wilt hebben.

maar jongens volgens mij dwalen we af van het orginele topic??? back on topic guys!!!
            de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• peternotermans
              • Oct 2003
              • 156

OK dan, back on topic[^]

Topicnaam = "ergernissen top 10".
              Ergernis nr. 1: Een koe die van mijn bord afloopt als ik ff snel na de soundcheck eindelijk een hapje kan eten

Met dank aan Luc2366 (bronvermelding originele grap)

Kan het nog flauwer?[)]
              --Hoe [FONT=Verdana]langer [/FONT]hoe beter--

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

citaat:Geplaatst door peternotermans

Ergernis nr. 1: Een koe die van mijn bord afloopt als ik ff snel na de soundcheck eindelijk een hapje kan eten
                Je moet de koe ook eerst uitpersen en in een glas doen...

Mn collega was helemaal verstrooid toen zowel het zout als de peper in een potje met een P zaten...Maar ik wist dat de P van Pekel zout was, en de P van Peper was dus peper...

Comment

• peternotermans
                  • Oct 2003
                  • 156

citaat:Je moet de koe ook eerst uitpersen en in een glas doen...
                  "Bloody Cow": Koeiesap met vruchtvlees, wodka, tabasco- en Worcestershire saus, zout en peper. Rietje erbij? []

Ergernis nr2: afwijken van topic
                  --Hoe [FONT=Verdana]langer [/FONT]hoe beter--

Comment

• DJ-BJ-sl
                    • Jul 2004
                    • 172

her er ook nog wel 1: organisatie die ieder jaar weer beloofd om een stukje vloer te leggen op de plaats waar we moeten losse (in een modderige wei )! aankomen en weer eens geen loskade te zien :s zelf maar 1 leggen terwijl ze die dan zelf gaan gebruike!!
                    en dan later kome ze zelf zegge dat we da toch wel fijn hadden gedaan en dat ze het volgend jaar zelf gingen doen niet dus !!!!!

Comment

• Gerrit Hurkens
                      • Dec 2000
                      • 252

Hahah, dat ken ik ook jah.

Showtje in een tent op het weiland. Blubberzooi. Vooraf gebeld met de vraag of er rijplaten zouden liggen. Jah, die lagen rondom de tent. Okiekrokie geen probleem. Achteraf bleek dat ze maar aan 1 kant van de tent rijplaten hadden gelegd, omdat de aggregaten ook een stevige ondergrond nodig hadden. Grom grom. Laat ze nu het laad/los perron van de stage aan de niet-rijplaten kant hebben gebouwd. Soms...............
                      \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• Disco Service Apeldoorn
                        • Nov 2000
                        • 299

Licht- geluid- of video bouwers die hun blikjes niet leegdrinken , bij voorkeur in de looproute op het podium zetten, waarna ik dan die mega dure zwaar velourse splinter nieuwe theaterdoek mag in hangen.
                        U begrijpt het wel.

Die keer dat dat niet gebeurt zit er een bandje op het podium met grotere ogen dan monden en buiken , en dan blijkt dat ze na afbouw van de backline zo'n 30 biertjes vergeten zijn op te drinken. Ik begin er over te denken te pleiten voor een algeheel drank verbod op podia.

Tegenwoordig begin ik eerst maar een glazenhaler te charteren om het podium eerst glas vrij te maken.
                        Drink die zooi toch eens op ***

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

1. Dj's die na tig waarschuwingen gewoon weer in het rode gaan draaien
                          2. Geluidsmannen die het niet kunnen en bezig zijn om zoveel mogelijk rode ledjes te laten knipperen
                          3. Zeikers uit het publiek die vinden dat het geluid slecht is, terwijl het goed is. Allemaal hebben ze stuk voor stuk geluid voor bands van Kane tot U2 gedaan dus kan ik geen geluid mixen, soms kan ik die mensen wurgen
                          4. Barkeepers die zich met het geluid bemoeien en ook aan de knopjes zitten als je weg bent
                          5. Bandleden die op het podium veel te hard spelen zodat ik de zaal-mix niet goed krijg
                          6. Drummers die hun digitale drumstel aan een eigen versterker hangen en die zodanig hard uitsturen dat het meer drum&bass lijkt ipv reggae.
                          7. Bands met 7 verschillende talen en knetter-stoned, 1,5 uur over de soundcheck gedaan
                          8. Laptops die bier slikken
                          9. Scans die de geest geven tijdens het proggen van scene's

Dit was mijn ergernissen top 9 van afgelopen weekend. Heb ook een grappige momenten top 3:

1. Dj's die raar opkijken dat hun geluid overstuurt klinkt
                          2. Muzikanten die vinden dat het zaal-geluid niet goed is, en wijzen dat er iets meer hoog in moet, terwijl ik het goed vind (ik stond in de zaal dus ik hoor het beter), even doen alsof je aan het knopje draait en voila, het is opeens wel goed zonder dat er iets verandert is
                          3. Opdrachtgevers die 'wel even zouden helpen' met afbouwen, die heeft zich flink verkeken op m'n PA-stack en heeft nu nog pijn in z'n rug

//edit: ook dit weekend weer de geniale vragen:
                          - wordt je niet gek van al die knopjes
                          - en waar zijn ze allemaal voor
                          - doe jij foh en monitor tegelijk
                          - wat veel knopjes en schuifjes

De reactie die je krijgt als je vertelt dat dit 'maar' een 16 kanaals is, en je normaal met minimaal 24 kanaals werkt en dan alsnog foh en monitor samen doet maakt het compleet [8D].

Comment

• hugovanmeijeren
                            • Oct 2004
                            • 1436

citaat:Geplaatst door Dj Mark

//edit: ook dit weekend weer de geniale vragen:
                            - wordt je niet gek van al die knopjes
                            - en waar zijn ze allemaal voor
                            - doe jij foh en monitor tegelijk
                            - wat veel knopjes en schuifjes

De reactie die je krijgt als je vertelt dat dit 'maar' een 16 kanaals is, en je normaal met minimaal 24 kanaals werkt en dan alsnog foh en monitor samen doet maakt het compleet [8D].
                            Komt mij bekend voor, maar heb nog nooit publiek over FOH & Monitor horen praten (verder dan de termen grote stereo en veel draai knopjes komen ze meestal niet ...)

Groeten Hugo
                            Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• het lallende kadaver
                              • Aug 2005
                              • 3

gitaristen ie nog steeds niet kunnen stemmen!!!

Comment

• stekelvarke
                                • Dec 2004
                                • 1062

Je hebt je wel erg geërgerd daar op Lowlands precies. Maar 90% van de gitaristen kan wel stemmen hoor
                                Bij mij staat water (regen) al een aantal jaar op nr1.
                                Als je dan een podium hebt wat verkeerd gericht staat en het regent er zo binnen kan je tijdens een pauze -na eerst door de modder gelopen te hebben naar het podium- al je inteli's naar beneden halen. Daarna tot de constatatie komen dat er nergens een tentje is om alles in te zetten. Dan je bus nog zoeken en eindelijk alle inteli's inladen.
                                Maar er komt eindelijk bij ons een ex-legertent aan samen met wat van die houten vloer zodat als het nog regent alles iet of wat droog kan blijven
                                exit night into LIGHT

Comment

Working...