Ik ben nu druk op zoek naar een goede/leuke stage plek in de buurt van Zoetermeer. Een probleem, ik doe geen technische opleiding. Ik volg een marketing opleiding. Opzich wel een rare keuze(G/L en marketing) maar wel een perfecte combinatie door mijn interesse in geluid en licht. Wie o wie weet of hier uberhaupt mogelijkheden voor zijn. En als je wat weet laat het me dan weten!!!
Ik zoek een Stage plek
Collapse
X
-
Vertel wat meer:
Wat wil je leren, wat verwacht je van de stageplek/begeleiding, hoe oud ben je, hoe ver van Z'meer mag het, wat hoop je te combineren t.a.v. opleiding en stagepalaats ???
Kijk 'ns op www.zichtlijnen.nl voor info.
Bolbo360
kan iemand die #x&@+* sterretjes weghalen...Laat na \'DeadBlackOut\' licht herrijzen.Comment
-
Is dit het personeelstopic ofzo?
-
Hallo,
Heb maar weer even een oud topic omhoog gehaald, aangezien ik ook een stage plek zoek voor ong 5 maanden.
Ik doe 2e jaar HBO elektrotechniek, dus ik zoek iets op dat niveau (ontwerpen??). Het liefst dus iets in de licht en geluids wereld!
Het is een orienterende stage dus het is meer meelopen dan een echte eindopdracht en moet ergens in de provincie groningen/drenthe zijn.
Heeft iemand een leuke plek voor mij in zijn bedrijf??
Groeten JoostComment
-
If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
[CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]Comment
-
Hallo Overdrive,
en heb je 'Bano' en 'Hof-Audio' al overwogen of gevraagd.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment

Comment