Oud en Nieuw Klussen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

Oud en Nieuw Klussen

Zijn er nog mensen die met oud en nieuw een mooie klus doen?

Ga morgen hier in het dorp de boel opbouwen voor een stevig oud en nieuw feestje...
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Jazeker, sta morgen het geluid te doen op een piraten feest in Amsterdam met pakweg 3000 bezoekers.
    Vandaag al alles opgebouwd om morgen de nacht (zaal open tot 06.00 uur) te kunnen overleven.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• qvt
      • Oct 2009
      • 721

Voor mij wordt het een housefeestje voor een 4500 bezoekers, tot 5 uur gas erop en dan de 2e pas breken Oordopjes check
      There is no substitute for imagination

Comment

• AH
        • Apr 2004
        • 248

3 nieuwjaarsfeesten hier, en ik heb een eenmanszaak !!
        ( potverdorie 822207802 werklozen en ik moet alles alleen doen !!! )
        Anne Homan

Comment

• RayM
          • Jan 2006
          • 742

Voor het eerst sinds jaren geen klus met oud en nieuw. Dat is wennen...
          Heerlijk die stilte

Comment

• daviddewaard
            • Mar 2008
            • 627

Originally posted by AH
            3 nieuwjaarsfeesten hier, en ik heb een eenmanszaak !!
            ( potverdorie 822207802 werklozen en ik moet alles alleen doen !!! )
            huur dan een paar freelancers in
            A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Outline
              • Feb 2006
              • 1434

Ik heb ze met 2e en 3e kerstdag al verdiend dus ik kijk vanavond om 0.30 naar Hootenanny!
              Jools Holland and a host of musical stars reflect on 2013 and celebrate the new year.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

Oke baas boven baas. Helaas vielen hier de bezoekers aantallen erg tegen maar het was erg gezellig. Iedereen was positief en we gaan nu kijken of we het op korte termijn kunnen gaan herhalen. We willen hier een kwartaal achtig iets van maken. Dus we timmeren aan de weg.

We hadden voor 200 personen kaarten en hebben helaas maar 100 gehad maar mocht de pret niet drukken... In het live foto's forum knal ik zo even wat foto's neer...

Comment

Working...