Goeie accountmanager!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Ik heb er ook weleens een setje neergezet.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

Zit er soms een aggregaat + draadloze ontvanger in die onderste kasten ??
      Geen kabeltje te zien

Comment

• daviddewaard
        • Mar 2008
        • 627

verschrikkelijk zo'n witte ruimte om sneeuwblind van te worden!!
        t lijkt wel een abbetoir.
        ik zou het nog geen 10 minuten daarbinnen volhouden zonder over min nek te gaan
        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by sjig
          Zit er soms een aggregaat + draadloze ontvanger in die onderste kasten ??
          Geen kabeltje te zien
          En zelfs de L' Acoustics set is weg......
          Iets met photoshop. @David: Valt erg mee, mede doordat de akoestiek door het ronde plafond nog best redelijk is.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Hans van Demen
            • Oct 2011
            • 113

[QUOTE
            Mijn insteek was eigenlijk om mijn verbazing/irritatie uit te spreken over de peperdure installaties die soms in die vergadercentra hangen. Van die toko's waar je voor een uurtje beamergebruik ongeveer 1/5 van de aanschafprijs van zo'n ding betaalt. Tja, die gasten moeten toch érgens winst op maken als ze zich zo makkelijk laten verleiden om de hoofdprijs te betalen voor hun licht en geluid...

[/QUOTE]

1/5 van de aanschafprijs ? Vergeet niet dat zo'n ding ook nog geinstaleerd moet worden, er moet onderhoud aan worden gepleegd, er moet op afgeschreven worden, en natuurlijk moet er op verdiend worden !
            Hij moet veel verhuurd worden om alle kosten er uit te halen, tevens moet er volgens goed ondernemerschap ook nog verdiend worden om een nieuwe aan te schaffen als deze kapot is.

Ik ga er vanuit dat jij ook spullen koopt om er geld mee te verdienen, je moet het zo snel mogelijk terugverdienen, zodat je geld kunt verdienen en kunt investeren in nieuw materiaal.

Op dit forum kom ik veel te veel hobbyisten tegen die prijzen vragen waarin alleen de uurlonen worden geteld, en nog niet eens materiaal kosten. Als je dit als hobby doet, bereken dan in iedergeval marktcomforme prijzen, zodat iedereen iets kan verdienen, en anders gewoon niet doen !

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Gelukkig hebben ze van die mooie zwarte apparaten in het dak gehangen, dat breekt een beetje

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Originally posted by Robert H
                Mijn insteek was eigenlijk om mijn verbazing/irritatie uit te spreken over de peperdure installaties die soms in die vergadercentra hangen. Van die toko's waar je voor een uurtje beamergebruik ongeveer 1/5 van de aanschafprijs van zo'n ding betaalt. Tja, die gasten moeten toch érgens winst op maken als ze zich zo makkelijk laten verleiden om de hoofdprijs te betalen voor hun licht en geluid...
                Om een of andere reden zijn er nog steeds organisaties die bereid zijn die hoofdprijs te betalen, ook al kan het stukken goedkoper. Dan heb ik het vooral over de huurders van dat soort zalen. Zolang die organisaties er zijn en dergelijke zaaltje 10x per week worden verhuurt maakt het toch ook helemaal niks uit? Er is blijkbaar vraag naar dure locaties met topkwaliteit beeld en geluid en dus is er aanbod.
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• speakertech
                  • Jan 2008
                  • 1697

Originally posted by renevanh
                  Om een of andere reden zijn er nog steeds organisaties die bereid zijn die hoofdprijs te betalen, ook al kan het stukken goedkoper. Dan heb ik het vooral over de huurders van dat soort zalen. Zolang die organisaties er zijn en dergelijke zaaltje 10x per week worden verhuurt maakt het toch ook helemaal niks uit? Er is blijkbaar vraag naar dure locaties met topkwaliteit beeld en geluid en dus is er aanbod.
                  Het is net als met restaurants. Voor vijf euro kun je je buik helemaal vol eten in een cafetaria. Er zijn ook gelegenheden, waar ze een vijf gangenmenu opdienen voor een paar honderd euro. Na afloop nog even een frietje pakken, vanwege de honger...........
                  Toch lopen die tenten hardstikke goed.

Speakertech
                  Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                  ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...