Niet voor gevoelige kijkers met hoogtevrees

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Niet voor gevoelige kijkers met hoogtevrees

In de onderstaande video toont een freerunner enkele Parkour-kunstjes vanuit het eerstepersoons-perspectief, net zoals in Mirror's Edge dus. Toegegeven: in de game deden de enorme hoogtes de maag soms al draaien, maar the real thing is nog een stukje erger. Toch springt de kerel in het filmpje van platform naar platform alsof het een lieve lust is. Straffe kost noemen ik dat.

Last edited by frederic; 01-07-13, 14:45.
  • teunos
    • Feb 2008
    • 352

Die Nick wallenda is dan ook maar een watje
    ''diamonds are forever''

Comment

• Hans van Demen
      • Oct 2011
      • 113

Je bent hier op een forum voor profesioneel licht en geluidsvragen etc.

Als ik dit soort filmpjes WIL zien, zijn daar voldoende website 's voor.

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Originally posted by Hans van Demen

Als ik dit soort filmpjes WIL zien, zijn daar voldoende website 's voor.
        Daarom staat dit ook in de Lounge. Zeuren dat het niet 'professioneel' is doe je maar op de rest van het forum.

Voor de rest van ons die zich soms ook wel eens op duizelingwekkende hoogtes bevindt is dit natuurlijk wel supergaaf.

Ik ben echt benieuwd hoe iets als Google Glass straks uit gaat pakken voor dit soort filmpjes. Kan nog gave beelden opleveren.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ Paul M
          • Mar 2011
          • 70

***nondetju! (bij gebrek aan een betere term)

Tja, sommige mensen zijn levensmoe. Toch wel gruwelijk gaaf!
          Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
          Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by Hans van Demen
            DE LOUNGE
            Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben
            .

- De inhoud van het filmpje speelt af op hoogte (zijdelings rigging)

- Het is een video en dat is een A/V discipline
            Originally posted by Stoney3K
            Ik ben echt benieuwd hoe iets als Google Glass straks uit gaat pakken voor dit soort filmpjes. Kan nog gave beelden opleveren.
            Google Glass wordt nu al (op voorhand i.v.m. o.a. privacy wetten) op diverse locaties verboden terwijl het nog op de markt moet komen. Ben benieuwd hoe dat inderdaad zal gaan uitpakken want ik kan mij het gevoelige punt hier wel voorstellen. Zit je 's middags op een terrasje en bij thuiskomst 's avonds ben je al ge-facetagged op facebook.

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

Glass valt best mee, sowieso heb je maar een klein vakje boven je oog waar je iets kan zien, films kijken ofzo valt best tegen.

Daarbij neemt ie maar beperkte duur video op en moet je er of tegen roepen om op te nemen of raar met je hand over dat ding gaan aaien en dat regelmatig herhalen, anders stopt de opname.
              Met mijn telefoon of camera kan ik even sneaky opnemen.

Blijven wel mafkezen die freerunners, levert mooie beelden op, tot er zon idioot ineens naast je van het dak pleurt :P
              Last edited by Roeltej; 02-07-13, 12:22.
              Vitality Show

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

Originally posted by Roeltej
                Glass valt best mee, sowieso heb je maar een klein vakje boven je oog waar je iets kan zien, films kijken ofzo valt best tegen.
                Denk niet dat privacy iets met films kijken te maken heeft en hier zal dan ook niet de weerstand tegen zijn.

Originally posted by Roeltej
                Daarbij neemt ie maar beperkte duur video op en moet je er of tegen roepen om op te nemen of raar met je hand over dat ding gaan aaien en dat regelmatig herhalen, anders stopt de opname.
                Met mijn telefoon of camera kan ik even sneaky opnemen.
                Ook beperkte/korte duur video kan privacy schenden en over foto's praten we hier dan nog niet.

Ik snap best dat men kritisch kijkt naar dit soort uitvindingen, zeker als de uitvinder Google heet.

Comment

• Roeltej
                  • May 2001
                  • 761

Moet zeker naar gekeken worden, maar het is niet anders dan met een digitale camera of met een gsm een foto/video maken, je moet een beweging maken die duidelijk zichtbaar is voor de omgeving of je moet tegen dat ding praten op een duidelijk verstaanbaar volume.

Alleen veel mensen die niet meer weten dan 'bril achtig ding met camera' krijgen gelijk James Bond ideeen en geheime fotos ed... terwijl dat niet is.
                  Vitality Show

Comment

• showband
                    • May 2001
                    • 4524

google glasses en privacy?

Wat een gepasseert station.

hoeveel mensen plakken hun cameratje op de telefoon af?
                    Vrijwel elke populaire app mag zonder jouw toestemming jouw camera gebruiken om aan de hand van GPS tracking gegevens te besluiten eens even een stukje te filmen omdat ze daar zin in hebben.

En ja, dat gebeurt nu al.

De eerste veroordelingen voor pedofielen die computercameratjes overnemen zijn al weer jaren oud.
                    lekker belangrijk!

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

Geinig, gebouwen jumpen in een middagje naar google privacy shit....
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJ Paul M
                        • Mar 2011
                        • 70

Originally posted by moderator
                        Geinig, gebouwen jumpen in een middagje naar google privacy shit....
                        Tja, er moet iets te zeuren zijn hé?
                        Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
                        Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!

Comment

• frederic
                          • Jan 2006
                          • 3511

Zouden dit GOPRO cameratjes zijn?

Comment

• Roeltej
                            • May 2001
                            • 761

Zou kunnen... die firma heeft iig wel goed door hoe ze de (wat extremere) beelden gemaakt door hun camera's als marketing in moeten zetten...
                            Staan erg toffe filmpjes op het net.
                            Vitality Show

Comment

Working...