Feedback overgenomen door Key Music Group
Collapse
X
-
Grappig...pas nog geweest en te horen gekregen dat ze veel merken niet meer verkochten door dat ze er niets aan zouden verdienen...en dan lees je dat veel duitse webshops bij hen kopen...nou sorry maar dat is volgens mij echt geschreeuw in de ruimte.
Ik kan heel veel zaken online goedkoper uit duitsland bestellen dan in nederland en dan gaat het toch echt om meer dan 100 euro verschil in het zelfde materiaal....
Die winkel was jaren lang de goedkoopste...waardoor die kleine winkeltjes falliet gingen...en nu willen ze die weer terug in den landen als afhaalcentra.....wat een humor...ik ga het daar wel testen en in duitsland kopen....voor 100 euro minder of meer bij mij geleverd voor de deur...wat wil een klant nog meer...garantie service heb je bij hen ook niet...Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa -
Tja, bovenstaande uitleg is precies de reden waarom ze failliet zijn en waarom er nog velen zullen volgen, totdat er 1 of 2 multinationals over zijn, die mss wel goedkoop zijn, en 1 pot nat verkopen maar verder overal sch**t aan hebben als het over de service gaat. En met service bedoel ik vooral na de "officiƫle" garantie periode...Grappig...pas nog geweest en te horen gekregen dat ze veel merken niet meer verkochten door dat ze er niets aan zouden verdienen...en dan lees je dat veel duitse webshops bij hen kopen...nou sorry maar dat is volgens mij echt geschreeuw in de ruimte.
Ik kan heel veel zaken online goedkoper uit duitsland bestellen dan in nederland en dan gaat het toch echt om meer dan 100 euro verschil in het zelfde materiaal....
Die winkel was jaren lang de goedkoopste...waardoor die kleine winkeltjes falliet gingen...en nu willen ze die weer terug in den landen als afhaalcentra.....wat een humor...ik ga het daar wel testen en in duitsland kopen....voor 100 euro minder of meer bij mij geleverd voor de deur...wat wil een klant nog meer...garantie service heb je bij hen ook niet...
Bedenk wel dat jouw klanten hoogst waarschijnlijk hetzelfde doen bij jou door naar een buurman te gaan die een tientje goedkoper is, of dit nou over verkoop of verhuur gaat. Op korte termijn misschien erg interessant maar op lange termijn de doodsslag voor iedere kleine tot middelgrote ondernemer.Comment
-
Mijn klantjes gaan niet zo heel snel lopen..ben al en aantal jaaaren...hofleverancier...maar het kan iddd zo maar zijn..Tja, bovenstaande uitleg is precies de reden waarom ze failliet zijn en waarom er nog velen zullen volgen, totdat er 1 of 2 multinationals over zijn, die mss wel goedkoop zijn, en 1 pot nat verkopen maar verder overal sch**t aan hebben als het over de service gaat. En met service bedoel ik vooral na de "officiƫle" garantie periode...
Bedenk wel dat jouw klanten hoogst waarschijnlijk hetzelfde doen bij jou door naar een buurman te gaan die een tientje goedkoper is, of dit nou over verkoop of verhuur gaat. Op korte termijn misschien erg interessant maar op lange termijn de doodsslag voor iedere kleine tot middelgrote ondernemer.
Ik denk dat het een modeverscheinsel is...zoals bij ons in het dorp alle ondernemers klagen over de zondagopenstellingen.....ze hebben de boot gemist door niet in te haken op internetbestellingen enz.
En die vermeende scheit aan garantie na de garantie periode is overal hetzelfde, en ligt aan hoe een leverancier achter zijn product staat..geeft die geen garantie aan de winkel dan krijg ik hem ook niet van die winkel....en mijn ervaringen met grote ondrernemingen zijn stukken beter dan de lokale onderneming die eerder geneigd is de klant af te schepen....maar dit is mijn mening na ondervinden in de afgelopen jaren..en een zeer goede afhandelling van een klacht in het buitenland....Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Een beetje verder denken en je weet wel dat het helemaal niet Key Music is die Feedback & M-works heeft overgenomen, maar wel de firma bovenaan de piramide...Comment

Comment