Lekker veel voordeel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robni7
    • Jan 2012
    • 20

Lekker veel voordeel

Wel leuk, denk je, als wat luidsprekers al kant en klaar in een set zijn gedumpt.
    Kijk eens hoeveel voordeel:

Sorry voor de spellingsfouten, ben Lisdectisch!
  • sjig
    • May 2012
    • 909

Wat een korting

Wat ze wel eens doen is gewoon de adviesprijs bij het 'Normaal' zetten, en dan bij 'Nu als combinatie voor' de prijzen van de winkel zelf. Hee, ineens 2000 euro goedkoper...

Comment

• Robni7
      • Jan 2012
      • 20

ja, je zou het zelf eens na moeten rekenen

als je dit nu zomaar in het winkelwagentje dumpt zonder te kijken mag je lekker dokken...
      Sorry voor de spellingsfouten, ben Lisdectisch!

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Je moet altijd de setprijzen vergelijken met wanneer je alles los zou aankopen. Je wilt niet weten hoe vaak ik al zaken los in een winkelwagentje heb geklikt omdat dat toch goedkoper blijkt dan de aangeboden combinaties aan te kopen. En dan heb ik het niet alleen over AV apparatuur. Stuur wel eens een mailtje met de vraag of de setprijs wel klopt met zelfs een verwijzing naar alle prijzen van de losse artikelen. Acht van de tien keer krijg ik als antwoord dat de setprijzen kloppen. Volgens mij lezen ze de mail dan ook maar half echter weet ik dan wel hoe ik de aankoop doe.

Altijd blijven opletten dus want ook met setprijzen kun je teveel betalen dan door alles los zelf bij elkaar te zoeken.

Eerste voorbeeld is trouwens wel erg extreem. Je betaald ruim 500 euro meer, lijkt mij dan wel echt een fout maar als mogelijke klant zou ik even verder kijken.
        Last edited by vasco; 17-03-13, 20:54.

Comment

Working...