partij A&H-spul gejat bij Audio-Technica

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

partij A&H-spul gejat bij Audio-Technica

Get the latest audio visual news, AV analysis at AV Magazine. The pro AV market guide to audio visual equipment, AV technology & solutions, digital signage

Let dus maar extra op als je binnenkort een GLD of zo te koop aangeboden krijgt van een dubieuze handelaar...

Groet, Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Tnx voor de tip.

Je nodigt me wel uit om ff te updaten over mijn lotgevallen.

Nadat een medeforummer me tipte dat mijn amps op MP
    te koop werden aangeboden, heb ik de Hermandad op dit
    spoor gezet.

Gelukkig hebben ze hierop geacteerd en mijn amps, alsmede
    een EQ, staan nu op het bureau.
    FF ophalen,.....?

Jammer, de MP aanbieder heeft een factuur, met respectabel bedrag.

Verdachten zijn gepakt, geven de inbraak met diefstale toe, geven zelfs
    daderinfo prijs, echter de aanbieder geniet koopbescherming, nu hij een
    respectabel bedrag betaalde.

Er zijn nu dus 2 rechtmaitige eigenaren?

grtz

Nes
    Last edited by NesCio01; 21-04-12, 20:28.
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Leuk land Nederland, ik zit ook nog steeds op de schadevergoeding van 'mijn akkefietje' in augustus 2010 te wachten....
      De aanbieder kun je het eigenlijk niet eens kwalijk nemen, hij heeft kennelijk ter goeder trouw gehandeld.
      En voor je bij de dader iets terug hebt kunnen halen ben je een paar jaar en heel veel juridische kosten verder.
      Zakelijk gezien is het waarschijnlijk slimmer je erbij neer te leggen dat je het spul kwijt bent.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• NesCio01
        • May 2010
        • 1987

Originally posted by MusicXtra
        Zakelijk gezien is het waarschijnlijk slimmer je erbij neer te leggen dat je het spul kwijt bent.
        In mijn geval emotioneel gezien wss ook!, pffffffff

Iets over gelijk hebben en gelijk krijgen en het gevecht dat je daarvoor
        mag leveren.

Bedankt voor je reactie Sander!

grtz

Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

ik heb bij een vestiging van cash converters in korte tijd tot drie keer toe spullen met de politie teruggehaald die uit een inbraak van onze opslag afkomstig waren.
          Terwijl zij al die tijd een lijst met foto's en al bij de balie lagen.

Na de derde keer informeerde ik eens bij de politie of het mogelijk om aangifte van heling te doen. Daar hadden zij helemaal geen zin in.
          lekker belangrijk!

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

Bedrijf is goed verzekert dus waarom moeilijk doen erover ?

Is het bedrijf niet goed verzekert vallen ze zeker in een dal want het is een hoop waarde alles bij elkaar.

Ze kunnen beter je tent leeghalen na inbraak dan diefstal van je spullen op lokatie of uit verhuur.

Als wij hier melding geven van in braak en of diefstal van spullen is het onze eigen schuld.

Helaas maar waar.

Heb ook al een paar keer gehad dat ik mijn spullen ergens zie en na melding ze nog steeds niet terug heb zoals hierboven al werd aangegeven ( kooprecht van derde )

Als je spullen van jezelf tegenkomt ergens onderweg heb ik me voorgenomen het zelf op te lossen en dat helpt dat kan ik je verzekeren. Als je het via de wet gaat doen ben je wettelijk eigenaar maar je krijgt het niet meer terug omdat er een wet is die de kopers van gestolen spullen beschermt waardoor er van een produkt mss wel 2 of meerdere eigenaren zijn.

Leve de maatschappij en rechtsysteem van Nederland
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Originally posted by Rolandino
              Als je spullen van jezelf tegenkomt ergens onderweg heb ik me voorgenomen het zelf op te lossen en dat helpt dat kan ik je verzekeren.
              Dus wanneer ik ter goeder trouw via MP apparatuur heb gekocht dat ooit van jou is gestolen neem jij het recht in eigen hand en eigen je de spullen weer toe?
              In zo'n geval maak jij je dus net zo goed schuldig aan diefstal.....
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

hahahaha nette manier van moderator.

Maar goed back on topic.

Al iemand spullen aangeboden gekregen van deze diefstal ?
                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Beetje deugdelijk juridisch advies inwinnen bij een vakman... (civiele advocaat, deurwaarder etc)
                  We kunnen zelf wel van alles gaan roepen hier, maar volgens mij geldt hier hetzelfde als bij geluidstechnici : de op internet opgeleide techies zijn vaak net iets anders van plan dan de ervaren vaklieden.

Comment

Working...