Kilometervergoeding

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jasperbhofman
    • Oct 2008
    • 25

Kilometervergoeding

Beste forumleden,
    Vervoer van spullen kost tegenwoordig steeds meer, vooral door de stijgende benzineprijs.
    Houden jullie daarin rekening met kilometervergoeding, en wat is eigenlijk de gemiddelde vergoeding?
    Jasper
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Originally posted by jasperbhofman
    Beste forumleden,
    Vervoer van spullen kost tegenwoordig steeds meer, vooral door de stijgende benzineprijs.
    Houden jullie daarin rekening met kilometervergoeding, en wat is eigenlijk de gemiddelde vergoeding?
    Jasper
    Hoi jasper,

Een gemiddelde én geaccepteerde kilometerprijs kan ik je niet geven.
    Wellicht dat de ANWB je daar verder mee kan helpen. Het zal ook erg
    afhangen van het vervoermiddel en het aantal kilo's dat je vervoert?

Van de belastingdienst mag je (prive?) € 0,19 per kilometer belastingvrij ontvangen.
    Vraag je meer dan moet je over de meerprijs dus belasting bepalen.

grtz

Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Het ligt eraan wat je vervoersmiddel is. Daarmee bedoel ik of je het met een combootje, bakwagen BE of vrachtwagen met of zonder trailer brengt.

De kosten zijn nogal verschillend van het te rijden voertuig.

Volgens mij zijn er geen vastgestelde tarieven.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Volgens mij is de benzineprijs nauwelijks van invloed op de kilometerprijs, wel op de rekening van de garage.
        Dieselprijzen doen iets meer. De genoemde 19 cent is wat de belastingdienst vind wat uitbetaald mag worden voordat het een soort verkapt loon wordt voor zakelijk gebruik van een prive auto. Dit heeft echter niks te maken met wat voor km-prijs je aan je klanten rekent.

Je km prijs zal je zelf moeten bepalen door je kosten per kilometer uit te rekenen (brandstof+verzekering+onderhoud+wegenbelasting+.. . gedeeld door km per jaar).
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...