Handig voor de DJ-Booth

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dennis vd Dool
    • Jan 2007
    • 72

Handig voor de DJ-Booth

Handige uitleg voor dj's wat ik tegen kwam op Facebook.
    Misschien dat het eindelijk door kan dringen!!

• Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

op zich een leuke gebruiksaanwijzing maar helaas wordt deze toch niet door de DJ serieus genomen.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• tcnr sound & light crew
      • Jun 2010
      • 44

Massaal printen met z'n allen, en op elke booth een exemplaartje plakken

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

Mss een hint om hem in het nederlands te maken.
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Nee, juist niet: "Als je dit kan lezen, begrijpen en je er aan kan houden mag je draaien met deze spullen, anders niet!"

Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Drumvogel
            • Nov 2004
            • 175

Als er ook een uitleg bij komt waar staat dat je een maximaal volume hebt door gemeentelijke verordening en dat ook geldt voor de monitoring van de booth, ben je helemaal ingedekt.

Ik heb meerdere DJ's gezien die verbaal en non-verbaal de geluidstechnicus belaagde omdat hij werd gewezen op de geluidslimiet die weer werd gepasseerd. En dan heb ik het over Dj's uit de Eredivisie.

Comment

Working...