Zo ging het vroeger: KLIK
Kayak 1975
Collapse
X
-
-
En HIP dat ze waren... Heb er jaaaaaren later nog mee getourd en toen hadden we veel meer spullen voor nog geen kwart van de prijsToch mooi, die voorsprong door techniek (of was dat Audi?)
If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Heren geboren vanaf 1985 tot nu even goed lezen...
Heeft u de vermogens gelezen per kast? Jaja, slechts 200 Watts per laag kast, toen was vermogens niet zo vanzelf sprekend maar het redement was erg belangrijk, vandaag veel hoorn geladen kasten.
Dus vragen "Hoeveel Watts heb ik nodig voor 500 man??" Asjeblieft!!
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
-
ik vind voornamelijk die twee (2!!!) roadies voor al die shit erg stoer.
Weet je wat die toetsenset verplaatsen en aansluiten al voor werk is.
En in die tijd zater er vaak per twee baskasten maar een set wieltjes onder. Als er iemand al te enthousiast de twee rijdende subs naar binnen had gegooid. Nou dan stonden er later weer stagehands de andere twee subs over 100 meter naar binnen te tillen... hahaha.
Dat waren nog eens tijden.
Nu past een vervangende set in een kangoo.
overigens. Er werdt echt wel zachter gedraait in die tijd. Het beukte alleen meer!Last edited by showband; 26-01-12, 15:28.lekker belangrijk!Comment
-
Wow, de oertijd.
Met een aantal (oud-)collega's op een van de "Boeren-Bandjes-Bluf" foto's uit die tijd.
ook Focus, Earring en Ekseption hebben destijds -meen ik- van die 'patser-uitstalkast' foto's laten maken.
Ook al moesten er bij de verhuurbedrijven alle planken totaal voor worden leeggetrokken.
Grappig is wel dat op de bijbehorende foto de manager
= (Frits Hirschland, in de cockpit) niet meer zichtbaar is.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Hallo MusicXtra
- stel die vraag eens anders:
hoe vaak moest die bakwagen heen-en-weer rijden om al die zooi daar bij elkaar te krijgen?
Misschien is Jos mulder daar toen wel ziek van geworden?
En nog eentje:
zou je ooit nog een luchtvaartmaatschappij zo gek krijgen om een toestel als decor uit te lenen?
Nu heb je misschien nog wel een kans als je dat met een DC-8 wil doen,
maar dan moet je ook die ouwe zooi er weer voor planten.
Een Boeing 777 of Airbus A-340 zijn naar ik vress hiervoor nu alleen te huur voor een leuke som.
Overigens kon je ook toen algeluid-en licht apparatuur in Amerika lokaal of voor een tour gewoon inhuren.
Maar als plaatje blijft het een mooi foto-fossiel: Equiptosaurus gigantescus ridicularis.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
Comment