Sport

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Net als Vasco ben ik in het water te vinden als sportduiker.
    Wekelijks (als ik in het land ben....) 1u zwembadtraining en dan de nodige duiken in het weekend indien mogelijk.

Momenteel beetje rust-seizoen in de lokale competitie bedsport, we 'duiken' er terug in na de geboorte van ons eerste kleintje eind maart
    Last edited by axs; 16-12-11, 18:37.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Christiaan Visser
      • Apr 2004
      • 235

Voorheen 8 jaar lang wedstrijdzwemmen gedaan (7x trainen, 1x wedstrijd per week). Sinds ik 4 jaar geleden ben gaan freelancen, geen wedstrijdzwemmen meer maar op eigen gelegenheid banen trekken, probeer het wel elke dag vol te houden. Vaak erg fijn na een nachtje werken, even in het koude water een paar Km's zwemmen. Daarnaast in de vakantie's sportduiken, net zoals Vasco & Axs.
      Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Ik ben niet ver van de PA-stacks te vinden als het om sport gaat: Die beoefen ik namelijk als stijldanser ongeveer 3 meter verderop op de dansvloer.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Originally posted by axs
          Momenteel beetje rust-seizoen in de lokale competitie bedsport, we 'duiken' er terug in na de geboorte van ons eerste kleintje eind maart
          Van harte!
          Klinkt mij bekend in de oren, wij verwachten onze tweede kleine begin maart

Comment

• I.T. drive in
            • May 2009
            • 352

Originally posted by Christiaan Visser
            Voorheen 8 jaar lang wedstrijdzwemmen gedaan (7x trainen, 1x wedstrijd per week). Sinds ik 4 jaar geleden ben gaan freelancen, geen wedstrijdzwemmen meer maar op eigen gelegenheid banen trekken, probeer het wel elke dag vol te houden. Vaak erg fijn na een nachtje werken, even in het koude water een paar Km's zwemmen. Daarnaast in de vakantie's sportduiken, net zoals Vasco & Axs.
            7 keer per week trainen is niet niks, trainde je dan ook s'ochtends?

Comment

• Christiaan Visser
              • Apr 2004
              • 235

Destijds trainden we:

Maandagochtend (06:30 - 08:00)
              Maandagavond (18:00 - 19:00)
              Dinsdagavond (18:30 - 20:00)
              Woensdagavond (18:00 - 19:30)
              Donderdagavond (18:00 - 19:30)
              Vrijdagochtend (06:30 - 08:00)
              Zaterdag Wedstrijd (wanneer gewenst mocht je ook nog zaterdagochtend trainen)
              Zondagochtend (08:00 - 10:00)

Sommige mede sporters deden nog vaker + droog trainen, maar dat ging mij wat té ver.
              Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• RayM
                • Jan 2006
                • 742

Sporten doe ik al genoeg tijdens het werk.
                Sjouwen, klimmen, tijgeren. Heb nog spierpijn in heel mijn lijf van een installatieklus.

Verder wandel ik 1 x per week een kilometer of 7. Weer of geen weer.
                Heerlijk die stilte

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Ik was nog vergeten te vermelden dat ik tijdens vakanties graag ga duiken. En in het verleden 15 jaar lang druk geweest met motorracen, dat heeft me die jaren aardig in conditie gehouden.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Sporten doe ik niet, op het gebruikelijke rennen en vliegen op de spoedklusjes na. Wel speel ik trompet bij de muziekvereniging, bij de schoolmusical en bij www.stroat.nl. Verder ben ik momenteel fanatiek aan het drummen (op een heule ouwe Export van 15 pleuro), waar ze op school bij Muziek dan weer blij mee zijn.
                    Verder zit ik veel op de fiets (want Neutrik hebben ze hier in Oldenzaal niet voor een redelijke prijs, daar moet ik voor naar Hengelo, en dat geldt voor veel dingen) en doe ik aan denksport op en na school...

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...