CUE 2012 - 16-18 januari 2012 - Theaterbeurs, theatertechniek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bob Ages
    • Dec 2011
    • 3

CUE 2012 - 16-18 januari 2012 - Theaterbeurs, theatertechniek

Cue 2012 is de nieuwe naam voor de Vakbeurs Theatertechniek ik ben nieuwsgierig of je ook heen gaat en waar je naar opzoek gaat?
    Dit jaar heb je kaarten nodig de kaarten voor de Cue 2012 zijn gratis verkrijgbaar via deze link. http://bit.ly/vvrNQB
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

Ik ben er bij!
    (moet erbij zijn trouwens via school haha)
    Eens kijken hoe dat is, nog nooit geweest!
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

Heb m'n kaartje al in de mail, of het echt nuttig is in vergelijking met Frankfurt betwijfel ik maar het is wel prettig om mensen van de groothandels weer eens te spreken en een praatje te maken met collega's die je tegenkomt op zo'n beurs.

Comment

• axys
        • Aug 2006
        • 107

Bij ons zijn de kaartjes ook al binnen.
        We maken er een gezellig dagje uit van en natuurlijk ook weer even bijkletsen met bekenden.
        En natuurlijk nieuwe speeltjes (die we nog niet gezien hebben) in real life zien.
        JP/PA Geluid & Licht

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Ik ben maandag even geweest, ik heb eigenlijk heel weinig van de beurs gezien, maar kwam wel elke paar meter een bekende tegen. Erg gezellig en heb er weer wat werk aan over gehouden Verder kwam ik vooral voor de lezingen, die okee waren, maar niet allemaal over zaken gingen die ik direct kon toepassen. Maar toch, kennis is zelden verkeerd. Ik heb jammer genoeg de lezing van BICKT gemist, erg jammer! Misschien dat ik morgen nog even ga voor de lezingen over akoestiek in popzalen en de lezing over de stand van zaken rondom "onze" zenderfrequenties. En wie weet wie ik allemaal weer tegenkom.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Ik snap niet dat ze dit organiseren voor Namm in Anaheim. Geen enkel merk zal daar nieuwe producten tonen voor Namm.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Er zijn gelukkig meerdere redenen te bedenken waarom je als bedrijf kiest voor expositie op een vakbeurs Frederic.

Vond de vooraankondiging met de registratiemogelijkheid voor het eerst echt helemaal top!
              Door drukte met andere zaken ook deze editie weer niet bezocht...

Mensen die ervaringen willen delen? met name over de lezingen! Meer dan welkom!!!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• e-sonic
                • Aug 2004
                • 329

Ik ben regelmatig bezoeker van de beurs, de opzet met registratie is zeker een verbetering, ook het aantal exposanten neemt toe, ik ben naar de lezing van Kahle acoustics geweest.

De opzet met de opblaasbare tenten is niet ideaal, het ging over akoestiek van, met name concertzalen, en dan zit je met een voorbeeld hoe het niet moet.
                De lezing was goed bezet, de sprekers kunnen het onderwerp leuk presenteren.

Er zal ongetwijfeld een enquete formulier komen, ook vandaag is een lezing over akoestiek van popzalen, zeker een aanrader.

Groet jurjen
                Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

• qvt
                  • Oct 2009
                  • 721

Hier was ik ook, maar vond het nou geen geweldige cursus helaas. Niet mijn vakgebied en vond het overgrote deel meer op een showcase van hun bedrijf lijken.
                  There is no substitute for imagination

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

De lezing van JVC over 3D video vond ik belabberd. De beste man stond gewoon van zijn scherm een verhaaltje op te lezen en kon vragen achteraf maar slecht/amper beantwoorden.
                    Originally posted by sparky
                    Misschien dat ik morgen nog even ga voor de lezingen over akoestiek in popzalen en de lezing over de stand van zaken rondom "onze" zenderfrequenties. En wie weet wie ik allemaal weer tegenkom.
                    Ik was bij de lezing over de zenderfrequenties van PMSE en vond het interessant. Heb jij deze nog gehaald?

Hele duidelijke uitleg over wat er nu precies staat te gebeuren met de diverse frequenties en waar rekening mee te houden in de toekomst. Voor wie toch nog iets van deze lezing wil hebben, de presentatie zou na de CUE2012 hier verschijnen.

Verder inderdaad weer de nodige bekende, ook voor het netwerken zijn dit soort gelegenheden goed en interessant Frederic. Nieuwe dingen tonen nee, over vertellen en vragen beantwoorden ja.

Comment

• RayM
                      • Jan 2006
                      • 742

Ben gisteren geweest. Niet al te veel kunnen zien, te veel gepraat. Net als Sparky om de paar meter een (oude) bekende ontmoet.
                      Het blijft een rustige maar wel leuke beurs. Overal hebben en nemen ze de tijd voor je.
                      Heb bv. ruim met de nieuwe Midas kunnen stoeien met een goede uitleg. Mooi apparaat.
                      Al met al een aangename dag.
                      Heerlijk die stilte

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5430

Ik ben maandag even geweest, ik heb eigenlijk heel weinig van de beurs gezien, maar kwam wel elke paar meter een bekende tegen.
                        Bekend euvel -plotseling lopen er op 1 dag wel 4-5 handerd man rond die je kent.
                        Ik was daar ook op maandag en heb ook nog niet de helft van de beursstands gezien.
                        Ik heb jammer genoeg de lezing van BICKT gemist, erg jammer!
                        Was ook nog erg weinig over te melden.
                        En ik was ook verbaasd dat Huub dit onderwerp op zich had genomen.
                        (ik zit ook in die praatgroep - er wordt wat afgeluld in al die werkgroepen ,
                        maar helaas is niet alles direct de moeite van een vermelding - laat stan - lezing waard)
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• sparky
                          • Apr 2002
                          • 2104

Originally posted by vasco
                          De lezing van JVC over 3D video vond ik belabberd. De beste man stond gewoon van zijn scherm een verhaaltje op te lezen en kon vragen achteraf maar slecht/amper beantwoorden.
                          Ik was bij de lezing over de zenderfrequenties van PMSE en vond het interessant. Heb jij deze nog gehaald?

Hele duidelijke uitleg over wat er nu precies staat te gebeuren met de diverse frequenties en waar rekening mee te houden in de toekomst. Voor wie toch nog iets van deze lezing wil hebben, de presentatie zou na de CUE2012 hier verschijnen.

Verder inderdaad weer de nodige bekende, ook voor het netwerken zijn dit soort gelegenheden goed en interessant Frederic. Nieuwe dingen tonen nee, over vertellen en vragen beantwoorden ja.
                          Ik was die kerel die helemaal op het einde kwam binnenlopen tijdens het vragenrondje, helaas niet gehaald dus. Maar ik heb het artikel in zichtlijnen wel gelezen, erg waardevol voor iedereen die iets met zenders doet. Ik ben erg blij dat deze werkgroep er is en ben dankbaar voor hun inzet.
                          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sparky
                            • Apr 2002
                            • 2104

Originally posted by rinus bakker
                            Bekend euvel -plotseling lopen er op 1 dag wel 4-5 handerd man rond die je kent.
                            Ik was daar ook op maandag en heb ook nog niet de helft van de beursstands gezien.

Was ook nog erg weinig over te melden.
                            En ik was ook verbaasd dat Huub dit onderwerp op zich had genomen.
                            (ik zit ook in die praatgroep - er wordt wat afgeluld in al die werkgroepen ,
                            maar helaas is niet alles direct de moeite van een vermelding - laat stan - lezing waard)
                            Och, het is wel erg gezellig. Als freelancers heb je niet echt directe collega's zoals je die hebt als je in een bedrijf werkt en dan is het erg leuk je mede-huurlingen en vaste werkenemers van bedrijven waar je voor werkt eens ineen andere setting te zien.

Of er weinig te melden is of niet, sja daar kan ik nu natuurlijk niet over oordelen. Het is ook een kwestie van perspectief denk ik. Ik zit namelijk op het moment wel in een situatie waarin ik medeverantwoordelijk ben voor een grid dat regelmatig op en neer gaat. Informatie over richtlijnen en relevante wetgeving is dus broodnodig voor mij, aangezien rigging iets is dat ik altijd aan de vakmensen (or so called..) heb overgelaten.

Comment

Working...