Vision Acoustics

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Vision Acoustics

Gaat iemand vanmiddag/vanavond naar Utrecht voor de demo?
    Kort dag maar ik was even benieuwd. Zelf ga ik vanavond een kijkje nemen en luisteren uiteraard.
    Heerlijk die stilte
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Ik ga zo ff kijken

Comment

• Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

En ray ben je nog gaan luisteren ? en zijn er nog meer mensen hier gaan luisteren ?

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Gisterenavond heb ik een kijkje genomen. En geluisterd.
        Bij binnenkomst loop je er bijna tegenaan en het eerste wat opviel was dat de kasten er heel goed uitzien. Vooral de line array toppen en de monitors. Tot in de details afgewerkt. Ook het ophangsysteem van de arraykasten is geweldig. Je kunt het in je uppie doen. Geen gekloot en vooral niet bang zijn dat je vingers beklemd raken tussen 2 kasten wat bij veel merken wel het geval is.
        Ondertussen kennis gemaakt met de 2 drijvende krachten achter het project. En het zijn 2 sympathieke heren met beiden een compleet andere invalshoek waarbij ze elkaar perfect aanvullen. Maar wel met dezelfde passie en gedrevenheid. Ondertussen passeren de nodige muziekstukken in allerlei variaties.
        En wat ik gehoord heb was goed! De omstandigheden waren niet ideaal, een lege galmende hal. Het eerste wat me opviel tijdens het luisteren was dat de toppen absoluut niet irritant waren, ook niet bij een hoog volume. Vaak is dat wel het geval. Ook de monitors klonken verrasend goed. Open, transparant met veel dynamiek. Eerste indruk is dus heel positief.

Maar een echt oordeel kun je pas vellen wanneer het systeem te beluisteren is in een zaal vol mensen of op een buitenlocatie met een echte band op het podium. En het liefst een band die verschillende muziekstijlen beheerst.

Ik ben van mening dat Vision Acoustics een uitermate goed product in de markt heeft gezet die de concurrentie met gevestigde namen aan kan gaan.
        Heerlijk die stilte

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Erg leuk dat er een aantal van het forum zijn komen kijken en luisteren.
          In het andere topic nog wat plaatjes.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• I.T. drive in
            • May 2009
            • 352

Elke keer dat er zoiets wordt georganiseerd ben ik ergens anders
            Ik was graag even komen kijken....

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

De set staat er nog wel een paar dagen, laat maar weten wanneer je alsnog wilt komen.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...