SM58, wat betaal jij ervoor

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

SM58, wat betaal jij ervoor

Hallo allemaal,

de welbekende SM58 is waarschijnlijk bij veel van de forumleden een gewaardeerd bezit, maar als je er 1 extra wilt kopen betaal je sterk verschillende prijzen.
    Het lijkt mij dan ook leuk om een beetje te vergelijken (zonder dat we winkels noemen) maar wat betaal jij voor je SM58?

Ik ken hier een adres die rekent €145,- (inclusief BTW) per stuk voor enkel de microfoon met klem.
    Terwijl ik ook verhalen hoor van zaken waar je €85,- (inclusief BTW) per stuk voor mic. + klem betaald.

J&H Licht en geluid zit dan weer redelijk in het midden met €122,- voor dit pakket.

De winkel van de €85 heb ik nog niet gevonden, zelf betaal ik €109,- per microfoon.
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

€111,- voor SM58 (met klem uiteraard), stukje kabel en statief. Is wel een aanbieding en hopeloos statief als ik het zo zie.

Ook €109,- voor een SM58 LC met klem.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Shure Nederland geeft een advies verkoopprijs....die prijs zie je als het goed is bij de Nederlandse dealers terug.
      soms zijn er leuke acties ( combies met statieven, setjes...dat soort dingen)

Lijkt me niet dat dit een discussie onderwerp kan worden, waar je je producten koopt en wat de producte, service, aankoopgemak en aftersales je waard is mag je (gelukkig!) zelf afwegen.

Ik zie de meerwaarde niet van een lijstje met prijzen, overtuig me via de mail en je merkt dat een slotje twee opties heeft, voorlopig ga ik voor de gesloten versie.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...