welk bedrijf is nu failliet?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Sterker nog; hier loopt al een topic over.
    Zoek maar eens.

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• BvE
      • Oct 2004
      • 385

Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid apparatuur die er in de verkoop gaat. Veel B-merken, zoals Samson. Speakers waar niemand op zit te wachten.

Maar dan ook dit weer: 16 laptops? 10 mengtafels van 30+ kanalen.

Volgens mij heeft de eigenaar teveel gekocht, dit kan je toch nooit allemaal standaard in de verhuur hebben zitten?

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Zijn dit de boyz die met van dik hout te doen hadden ?

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Iemand nog iets gekocht bij de veiling van Rythm?
          Heb voor een leuk prijsje een e845 'gewonnen'... moet je dat ding in Heerenveen gaan ophalen.

Dus, als er iemand uit omgeving Utrecht is die ook iets gaat afhalen (of iemand die ook iets moet afhalen maar die dag niet kan oid). Is een goed eind voor één mic :P

{EDIT}
          Of iemand die er erg dichtbij woont, hem voor mij zou willen afhalen en dan op mijn kosten zou willen opsturen
          {/EDIT}
          Last edited by renevanh; 10-11-10, 19:33.
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Ik heb een aantal kavels gekocht, moet ook nog bedenken hoe ik het hier (Breukelen) krijg.
            Was wel weer grappig te zien dat een groot aantal kavels zelfs over de nieuwprijs heen gingen (met opgeld erbij).
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• renevanh
              • Oct 2004
              • 2371

Originally posted by MusicXtra
              Ik heb een aantal kavels gekocht, moet ook nog bedenken hoe ik het hier (Breukelen) krijg.
              Als je een ideetje hebt: laat maar horen.
              Eventueel wil ik ook voor jouw spul rijden, het idee om voor één micro te gaan is een beetje maf, maar half busje vol is wel te doen.

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Mail me maar ff, via mijn profiel kom je bij mij terecht, dan neem ik wel ff contact met je op.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• 4AC
                  • Nov 2007
                  • 1791

MusicXtra,
                  zou je met ons willen delen wat je precies hebt gekocht en voor hoeveel? (een nee is ook goed)

Ik ben nieuwsgierig of veilingen in de praktijk interessant zijn, vandaar de vraag. Ik lees veel dat de biedingen in loop van tijd hoog oplopen, maar aan de andere kant, die openingsboden zijn wel érg laag.
                  Dus.

Mvg,

Teun
                  uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                  Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by renevanh
                    .....
                    Heb voor een leuk prijsje een e845 'gewonnen'... ...
                    was jij dat.. die heb ik laten lopen toen de prijs richting nieuwprijs ging.

idd, als je als vaste klant bij de leveranciers een frisse korting krijgt kun je vaak beter nieuw kopen.
                    Ben blijven hangen aan wat KM mikestatieven, wat draadloos spul , en een paar bakken met pluggen en stekkers. De rest ging me te hard...

Comment

• @lex
                      • Jul 2006
                      • 1086

Ik heb helemaal niets gekocht. Maar wel alles in de gaten gehouden. Wil jullie aandacht graag nog een keer vestigen op mijn topic van vorige week:

http://www.licht-geluid.nl/forum/org...s-spullen.html

Er zijn inderdaad toch heel veel kavels voor rond en boven de marktplaats-vraagprijs weggegaan. Het lijkt me het moment om eens te kijken naar de mogelijkheden een grote schoonmaakbeurt te organiseren.

Voorbeeldje:

Klark Teknik DN360: €410,- tot €460,-
                      Div stageblocks va: €350,- (in bijna alle gevallen meer dan som van de onderdelenprijzen)
                      5*SM58 va:€270,-

En dan komt er nog 16% (en voor sommige van ons 19%) overheen. Je weet niet in welke staat de spullen verkeren en of ze het überhaupt nog doen.

Hartelijke groeten,

@lex
                      Last edited by @lex; 11-11-10, 10:34.
                      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

Originally posted by MacGyverSounds
                        was jij dat.. die heb ik laten lopen toen de prijs richting nieuwprijs ging.
                        Er waren er meerdere, sommige gingen echt voor een nog stevige prijs weg.
                        Ik was, incl btw en opgeld, nu 55,22 kwijt, dat is grofweg de helft van de nieuwprijs.

Comment

• Gitarist 62
                          • May 2006
                          • 278

Ik haal volgende week wat klein spul op. Werk zelf in Heerenveen, dus is voor mij 5 min rijden. Klein spul kan ik evt meenemen, in ieder geval naar huis in Emmeloord (rene zie je mailbox) Voor de goede orde: Ik heb dan een peugeot 307 bij me dus degene die de ML5000 heeft gescoord: helaas
                          ~Clearsound~

Comment

• Waveform
                            • Dec 2009
                            • 321

Ik had vooral interesse in de stolpkistjes met Furmans en multikabels in. Ook wat microfoons, statieven en kabels in de gaten gehouden. Maar was niet echt van zin er heel veel geld voor te betalen. Sommige kavels gingen inderdaad zeer hard.

Comment

• G.P.Fransen
                              • Nov 2001
                              • 191

Staan weer wat museum stukken op Klank-Licht En Beeldapparatuur - Reorganisatie - Online veiling - Troostwijk

<3
                              Vintage disco-effect - Klank-Licht En Beeldapparatuur - Reorganisatie - Online veiling - Troostwijk

leuke verwarming voor komende winter 8x > Scanners - Klank-Licht En Beeldapparatuur - Reorganisatie - Online veiling - Troostwijk

Comment

• Gitarist 62
                                • May 2006
                                • 278

Originally posted by Waveform
                                Ik had vooral interesse in de stolpkistjes met Furmans en multikabels in. Ook wat microfoons, statieven en kabels in de gaten gehouden. Maar was niet echt van zin er heel veel geld voor te betalen. Sommige kavels gingen inderdaad zeer hard.
                                ja die stolpjes gingen inees hard. Waren toch meer die die furman er in zagen zitten

Nou ja een e845 voor 48 incl alle kosten en BTW en een racklight (wel de samson dan weer..) voor iets van 7 tientjes was te doen
                                ~Clearsound~

Comment

Working...