Beste forum-leden,
in m'n vrije tijd -voor zover ik die nog heb
- ben ik teammanager en coach van een jeugd-ijshockeyploeg, meer specifiek de groep van 4 tot 9 jaar. De club waar ik deel van uitmaak deed onlangs mee aan een wedstrijd: de club waarvan de foto de meeste stemmen haalt wint een nationale reclame-campagne om de sport te promoten én een budget van 3000€ om te besteden aan uitrusting. Momenteel staan we op de 2e plaats met ca 150 stemmen achterstand en... je voelt me al aankomen: we hebben JOU stem hard nodig!
Klik op deze link 3 makkers, 1 sponsor - NIVEA FOR MEN en breng uw stem uit op onze ploeg. Iedere stem telt dus mobiliseer je familie & vrienden, mail je mailbestand, collega’s, update en promoot de link op uw website, Facebook, ...
We zijn u allen dankbaar!
in m'n vrije tijd -voor zover ik die nog heb
- ben ik teammanager en coach van een jeugd-ijshockeyploeg, meer specifiek de groep van 4 tot 9 jaar. De club waar ik deel van uitmaak deed onlangs mee aan een wedstrijd: de club waarvan de foto de meeste stemmen haalt wint een nationale reclame-campagne om de sport te promoten én een budget van 3000€ om te besteden aan uitrusting. Momenteel staan we op de 2e plaats met ca 150 stemmen achterstand en... je voelt me al aankomen: we hebben JOU stem hard nodig!Klik op deze link 3 makkers, 1 sponsor - NIVEA FOR MEN en breng uw stem uit op onze ploeg. Iedere stem telt dus mobiliseer je familie & vrienden, mail je mailbestand, collega’s, update en promoot de link op uw website, Facebook, ...
We zijn u allen dankbaar!

Veel succes!
Comment