Forummeeting 22 september - Kortessem (belgisch limburg)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hardstyle
    • Jan 2010
    • 427

Ok, bij deze mijn geboortedatum: 31-12-1994

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Bijna 16...Kun je nog net niet met de brommer/scooter komen...Vooral enthousiast blijven! Dit laatste is serieus bedoeld!
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Helaas gaan we ook deze weer moeten cancellen omwille van diverse redenen (locatie niet beschikbaar, geringe belangstelling,...)

Maar we geven niet op! Had wel graag medewerking gehad van enkele andere forumleden voor het opzetten van een meeting in de toekomst.

NOTE voor mezelf: iets langer op voorhand planning vastleggen
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

jammer

mijn hulp kan je altijd krijgen als ik tijd heb
          Hold on a second, relax and listen...

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Hou het eens in Zwolle ofzo, dan is het nog een beetje mogelijk om de trein te pakken en ook te komen, België/Limburg is wel errug ver weg vanuit hier (Twente)...

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Zwolle is wel errug ver vanuit hier (Belgie/Limburg)
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

Het is toch "www.licht-geluid.nl/forum?...

Daan
                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

www.licht-geluid.be werkt ook hoor

Er zijn in het verleden reeds meetings geweest in NL, en ja... ook ik was erbij

Comment

• FiëstaLj
                    • Oct 2000
                    • 2068

Zonde.. deze viel precies in mijn vakantie !
                    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

Gewoon biertjes (of fris) drinken kan natuurlijk altijd op die woensdag!
                      Laat maar weten...

Comment

• RayM
                        • Jan 2006
                        • 742

Dan maar in het Brabantse (NL). Ligt centraal en is met auto, trein, fiets, bus en boot bereikbaar.
                        Misschien leuk om het te combineren met een bezoekje aan een groot facilitair bedrijf?
                        Heerlijk die stilte

Comment

• 4uss
                          • Aug 2005
                          • 578

Ik vrees dat ik een dag na mijn bruiloft niet aan hoef te komen met een forummeeting, dus helaas ga ik er niet zijn. Wel heel veel plezier gewenst!

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Je zou ook je bruiloft op een andere dag kunnen plannen, het zou een overeenkomst voor het leven moeten zijn dus die paar dagen later maakt dan ook niet meer uit.
                            (Overigens was 21 september ook ooit mijn trouwdag, enige waar ik echt spijt van heb)
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

Ik lees net dat 4uss een forummeeting heeft georganiseerd op 21 september

Ben benieuwd wanneer deze nu doorgang gaat vinden dan.
                              Van mij mag het best in België zijn is ook een keer leuk.

Comment

• axs
                                Moderator
                                • Jun 2002
                                • 2687

Het kan nog altijd op woensdag, laat maar weten wie geinteresseerd is.
                                Het zullen dan gewoon leuke verhalen en wat drankjes worden! Ook zo gezellig!

Comment

Working...