Ok, bij deze mijn geboortedatum: 31-12-1994
Forummeeting 22 september - Kortessem (belgisch limburg)
Collapse
X
-
Bijna 16...Kun je nog net niet met de brommer/scooter komen...Vooral enthousiast blijven! Dit laatste is serieus bedoeld!Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Helaas gaan we ook deze weer moeten cancellen omwille van diverse redenen (locatie niet beschikbaar, geringe belangstelling,...)
Maar we geven niet op! Had wel graag medewerking gehad van enkele andere forumleden voor het opzetten van een meeting in de toekomst.
NOTE voor mezelf: iets langer op voorhand planning vastleggen
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Hou het eens in Zwolle ofzo, dan is het nog een beetje mogelijk om de trein te pakken en ook te komen, België/Limburg is wel errug ver weg vanuit hier (Twente)...
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Het is toch "www.licht-geluid.nl/forum?...
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
www.licht-geluid.be werkt ook hoor
Er zijn in het verleden reeds meetings geweest in NL, en ja... ook ik was erbij
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Je zou ook je bruiloft op een andere dag kunnen plannen, het zou een overeenkomst voor het leven moeten zijn dus die paar dagen later maakt dan ook niet meer uit.
(Overigens was 21 september ook ooit mijn trouwdag, enige waar ik echt spijt van heb)De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment

Comment