Vraag over leverancier RCF

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Vraag over leverancier RCF

Omdat J&H blijkbaar toch geen RCF verkoopt, waag ik toch een vraag te stellen over een andere webshop die wel RCF verkoopt.
    is er iemand bekend met "sound shop schylge" ?

Dit omdat de prijs voor een RCF TT 25A en TTS 28A ettelijke honderden euro's lager is dan bij iedere andere leverancier. Er staat duidelijk bij BTW 19% inbegrepen.
    Is dat betrouwbaar?
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

De vraag is of hij ze voor die prijs ook kan leveren, dat zou ik eerst maar eens nagaan.
    Verder geen ervaring met deze webshop.

Comment

• Roeltej
      • May 2001
      • 761

Lol... webshopsoftware uit jaar blok
      Meestal ren ik snel weg bij webshopjes als ze er zo uitzien. Hoe goed ze ook moge zijn, zorg dan iig dat je je shop op orde hebt
      Vitality Show

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Volgens mij hangt de beheerder van deze shop regelmatig hier op het forum rond.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
          • Jan 2006
          • 3511

Originally posted by Roeltej
          Lol... webshopsoftware uit jaar blok
          Meestal ren ik snel weg bij webshopjes als ze er zo uitzien. Hoe goed ze ook moge zijn, zorg dan iig dat je je shop op orde hebt
          Heeft niks te maken met het bedrijf. Misschien wil dat bedrijf alles simpel houden om geen overbodige kosten te maken. Op zich niks mis mee, zolang de informatie correct is, en het betrouwbare mensen zijn die het bedrijfje runnen. Ik ken stralende webshops, waar je na aankoop in de zak gezet bent. Die webshop is maar een tool.

Zolang het een goede zaak is, voor mij OK.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Inderdaad, de webshop is niet modern maar wel overzichtelijk en hij werkt. Menig webshop welke alleen in IE draait en in een andere browser er gewoon (ook) niet uitziet/functioneert. Als het bedrijf achter de shop betrouwbaar is wat maakt de look van de website dan uit.

Ik zou eerst contact opnemen met de/een verkoper om te vragen of de prijzen kloppen (offerte) en wat de levertijden zijn voordat je een bestelling plaatst. Je kunt ook aangeven niet meer dan 50% vooruit te willen betalen zoals in de wet is vastgelegd bij kopen op afstand en het restant na factuur te voldoen.

Regels voor het aanbieden van betaalmiddelen in uw internetkassa (1 januari 2009)
            Ook voor de betaalmogelijkheden in uw webshop gelden regels. Het is wettelijk bepaald dat bij verkopen op afstand niet verplicht mag worden gesteld om 100% vooruit te betalen. Dit mag maximaal 50% zijn. U mag wel 100% vooruit vragen te betalen, echter dient dit dan een keuze te zijn naast de 50% aanbetalen van de consument en mag dit niet verplicht gesteld worden. Bovendien zijn consumenten niet langer verplicht om meer dan 50% van de prijs aan te betalen.

Langere bedenktijd
            Als je iets koopt via internet geldt nu nog een termijn van 7 werkdagen om het zonder opgaaf van reden terug te sturen. Vanaf 1 januari 2009 geldt een verdubbeling van die termijn.
            Deze shop is wel erg gek op Behringer Feedback Destroyers. Ben verrast van o.a. de afdeling verhuur op deze website. Op monitors staat overal FB Killer i.p.v. fatsoenlijk EQ's. Verwacht bij een Pro bedrijf hier wel iets anders en dan kan ik enige twijfel van de TS weer wel voorstellen.

Comment

• hardstyle
              • Jan 2010
              • 427

Ik had ook zo'n zelfde soort geval, maar het bleek hardstikke goed/normaal te zijn. Ik heb er gewoon een afspraak gemaakt om in een zaaltje m'n speakers te beluisteren en ophalen, dan weet je zeker dat er niets mis mee is, en je hebt geen gedoe met geld, hij krijgt meteen z'n geld en ik m'n speakers. Misschien is het een optie om daar een afspaak over te maken, zodat je ze kan ophalen/beluisteren. (als het bij je in de buurt is)

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

tsja ze bouwen ook wel veel zelf... zag dat ze een totaal arsenaal aan bouwtekeningen op de site hbben staan...

Comment

Working...