Apparatuur op tv/film

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Daar zitten ieder geval ook knopjes aan.
    Heerlijk die stilte

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

@Mod: misschien dat we hier ook 'ns 'n 'Mooie Dames'-topic zouden moeten starten... Zou het moraal zeker geen kwaad doen!

Btw: dit is de Lounge en mag dus sowieso off-topic. Dacht ik zo gelezen te hebben...

Edit: verwijder die met het grote formaat maar weer! Ergens gaat het fout met het formaat en om 1 of andere reden kan ik 'm zelf ook niet verwijderen...
      Last edited by Outline; 22-04-10, 23:23. Reason: Weer die te grote afbeelding!...

Comment

• JanV
        • Jul 2007
        • 60

In de nieuwe clip van Esmée Denters & Justin Timberlake zie je ook een hoop apparatuur voorbij komen: Zie hier

Volgens mij o.a.
        - Zo'n blue microfoon
        - Focal monitors (overduidelijk niet aangesloten , zie 3:45 min.)
        - Focusrite compressor

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1086

Originally posted by JanV
          In de nieuwe clip van Esmée Denters & Justin Timberlake zie je ook een hoop apparatuur voorbij komen: Zie hier
          Toch minder mooi speelgoed dan:

[QUOTE=Outline;532431]Ik zag rond de 52 seconden toch iets interessanters...

Julia Stiles!

Zei ik nou net dat ik liever Behringer heb dan Focusrite/Focal/Blue mic??? Das raar...

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• JanV
            • Jul 2007
            • 60

{disclaimer} Ook bij mij gaan [s]vrouwen[/s] mijn vriendin vóór de hobby

..jammer, de doorhaal tag werkt hier niet
            Last edited by JanV; 29-04-10, 09:07.

Comment

• Stoney3K
              • Sep 2007
              • 1399

Terug on topic, maar in Iron Man 2 was het wel smullen van de AV gear. Normaal zie je niet zoveel lichtapparatuur, maar nu eens scenes waarin de VL's gebruikt worden waar ze voor bedoeld zijn
              First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...