Hey!
Nou....! het is weer eens bevestigd dat D*P versterkers klote zijn!!
Ik had het kunnen weten!
Ik had gisteren een feestje en ik had door storing aan een andere versterker een D*P geleend van iemand... Nou! dit was echt te gek voor woorden.... na 10 minuten (ja je leest het goed) was ie al gloeiend heet aan de achterkant, terwijl ik niet hard draaide, en ik dacht dat de fan ook niet meedraaide. Dus na 10 minuten toen iedereen vanzelf de vloer opkwam en er meteen sfeer inzat, begaf de versterker het... Dit was op dat moment zo klote!
Je hoorde een harde tik en opeens stopte ie ermee...
Ik ga trouwens in januari die HK Audio Actor set halen!
See ya,
Arjan
Prettige kerstdagen & een gelukkig Nieuwjaar!
Nou....! het is weer eens bevestigd dat D*P versterkers klote zijn!!
Ik had het kunnen weten!
Ik had gisteren een feestje en ik had door storing aan een andere versterker een D*P geleend van iemand... Nou! dit was echt te gek voor woorden.... na 10 minuten (ja je leest het goed) was ie al gloeiend heet aan de achterkant, terwijl ik niet hard draaide, en ik dacht dat de fan ook niet meedraaide. Dus na 10 minuten toen iedereen vanzelf de vloer opkwam en er meteen sfeer inzat, begaf de versterker het... Dit was op dat moment zo klote!
Je hoorde een harde tik en opeens stopte ie ermee...
Ik ga trouwens in januari die HK Audio Actor set halen!
See ya,
Arjan
Prettige kerstdagen & een gelukkig Nieuwjaar!

) (wij hebben beide aardlekschakelaar thuis..werkt een stuk prettiger) mensen helemaal boos..toen we er achter waren welke stop het was hebben we die vervangen en zijn toen weer verder gegaan...
Comment