Via twitter het bericht dat men begonnen is met de assembly van de Meyer CAL luidsprekers, dus wellicht binnenkort ook levering.
Stuurbaar array CAL op Frankfurt van Meyer
Collapse
X
-
Comment
-
-
Comment
-
het doet mij denken aan een wens van de inwoners van Herrianië
na de revolutie van pakweg 25 jaar geleden in Lampistan
De wens heet: Moving Sound!
FF alle gekheid op een "stackie",
nu zitten er ook motortjes en geleiders enz in de speakerclusters.
Wat het extra kost zal mijn probleem niet zijn,maar
wat gaat dat per kast allemaal extra wegen?
En geloven we ook dat we deze investeringen allemaal gaan doen voor de 5% van de mensen die het verschil tussen de speakerclusters kunnen horen.
95% van het goede geluid wordt immers bepaald door de oren van de man in de zaal (of de vrouw van de zanger!).Comment
-
-
eh, dat doe je niet voor de grap, er zijn ook nog zaken als mensenrechten en bescherming tegen martelingen enzo....Comment
-
Comment
-
Wat was daar zo opmerkelijk aan ?
De enige banaan die er echt uitsprong was het CODA array-tje . Prima klank en erg goed of axis gedrag en dan nog uit maar 7 topjes per kant .
Alleen dat void moesten ze ergens anders neer zetten wat mij betreft maar goed smaken verschillen .Comment
-
[QUOTE=Timo Beckman;595267]Wat was daar zo opmerkelijk aan ?
één kast links, één kast rechts, en hoppa lekker geluidje!
Dat Void is idd opmerkelijk. Lekker hoerig. In hal 9 stond zo'n inrichter van clubs. Lijkt mij dat die maar eens contact moeten leggen
groet,
KasperComment
-
[QUOTE=Kasper;595270]
Zeker voor dat geld (zijn best duur nm.).Last edited by Timo Beckman; 12-04-13, 13:35.Comment
-
Comment
-
Er hingen wat mij betreft voldoende sets waar ik prima een band op kan mixen.
en ik weet zeker dat ervan niemand uit het publiek over het geluid zou gaan lopen zeiken...
dus dat de rest op het kampvuur kan vind ik onzin.
Niemand op het 2de plein gaan luisteren ?Comment
-
eh, waarom neem je een line-array? Om het hele plein egaal vol te blazen. Vooral verreveld, wordt hiermee bediend, zonder delay-stacks te hoeven toepassen.
Coda, Norton, RH, Next (erg slecht) en Kv2 hadden dat niet helemaal voor elkaar, kamfilters verhinderden dat.
Alleen die TW-audio, op dat kleine pleintje erachter was okee.Comment
Comment