Edwin Evers in Vancouver

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin Lighting
    • Feb 2007
    • 9

Edwin Evers in Vancouver

[INDENT][FONT=Verdana]Goedenavond ik heb een vraagje [/FONT]
    [LEFT][FONT=Verdana]welk programma gebruikt Edwin Evers in Vancouver [/FONT]
    [FONT=Verdana]om muziek af te spelen[/FONT]
    [FONT=Verdana]hij start de muziek via zijn mengtafel. [/FONT][/LEFT]

[LEFT][FONT=Verdana]ik dacht zelf aan Winamp Pro[/FONT][/LEFT]

[LEFT][FONT=Verdana]heeft iemand een idee. [/FONT][/LEFT]

[LEFT]groeten Jochem[/LEFT]

[/INDENT]
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by Martin Lighting
    [INDENT][FONT=Verdana]Goedenavond ik heb een vraagje [/FONT]
    [LEFT][FONT=Verdana]welk programma gebruikt Edwin Evers in Vancouver [/FONT]
    [FONT=Verdana]om muziek af te spelen[/FONT]
    [FONT=Verdana]hij start de muziek via zijn mengtafel. [/FONT][/LEFT]

[LEFT][FONT=Verdana]ik dacht zelf aan Winamp Pro[/FONT][/LEFT]

[LEFT][FONT=Verdana]heeft iemand een idee. [/FONT][/LEFT]

[LEFT]groeten Jochem[/LEFT]

[/INDENT]
    Lijkt mij onwaarschijnlijk. Winamp is niet echt een programma dat in het Pro radio maken word gebruikt. Ik kan je helaas niet helpen. Misschien wat screenshots?
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Joost van Ens
      • Jan 2001
      • 628

Bij mijn weten gebruikte 538 tot voor een paar jaar terug Dalet. Zou mij niks verbasen als ze dat nog steeds gebruiken.

Joost.

Comment

• remco_k
        • Sep 2002
        • 325

Alle landelijke publieke, commerciele en een aantal regionale omroepen: gebruiken Dalet51 voor muziek en jingle playout. Soms ook voor reclame en nieuws.
        Een aantal omroepen, waaronder 538, heeft daarnaast nog een aparte jingle player met een speciaal ingerichte "knoppendoos" om die dingen snel te kunnen starten.

In de lokatieset wordt dezelfde software gebruikt als in de studio's.
        Last edited by remco_k; 25-02-10, 20:46.
        Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
        Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Originally posted by remco_k
          Alle landelijke publieke, commerciele en een aantal regionale omroepen: gebruiken Dalet51 voor muziek en jingle playout. Soms ook voor reclame en nieuws.
          Een aantal omroepen, waaronder 538, heeft daarnaast nog een aparte jingle player met een speciaal ingerichte "knoppendoos" om die dingen snel te kunnen starten.

In de lokatieset wordt dezelfde software gebruikt als in de studio's.
          Met een dikke dataverbinding met de thuisstudio...

Comment

• remco_k
            • Sep 2002
            • 325

Originally posted by Outline
            Met een dikke dataverbinding met de thuisstudio...
            Nope. Data die op lokatie nodig is gaat in 9 van de 10 gevallen mee.
            Audio van lokatie naar de studio toe gebeurd vaak met ISDN verbindingen (AAC+ of MPEG2). Of via satelliet. Die laatste is alleen een stukkie duurder.

Edit:
            Uitzondering hierop zijn de radio regie wagens van de NOS (of was het nou NOB) die hebben een satelliet link compleet met data lijntje ernaast.
            Last edited by remco_k; 25-02-10, 22:16.
            Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
            Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

Working...