james cameron achter de knoppen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • som
    • Nov 2002
    • 787

james cameron achter de knoppen

deze vond ik wel vermeldenswaardig

had ik niet verwacht bij zo'n budget, maar goed je moet toch ergens bezuinigen.
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.
  • Drumvogel
    • Nov 2004
    • 175

Wat is hier bijzonder?
    Hij zit gewoon aan de master van dat behringer tafeltje. Misschien ging het niet hard genoeg of andersom.

Gewoon een mooi foto'tje voor de pers. Niets meer en niets minder.

Of zie ik iets over het hoofd?
    Meestal heeft een regisseur toch de regie in handen?

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Originally posted by Drumvogel
      Wat is hier bijzonder?
      Denk dat som doelt op het Behringer tafeltje

Comment

• SoundOfSilence
        • Mar 2007
        • 766

Originally posted by Drumvogel
        Wat is hier bijzonder?
        Hij zit gewoon aan de master van dat behringer tafeltje. Misschien ging het niet hard genoeg of andersom.
        Denk niet dat het niet hard genoeg ging... er zitten 4 ingangen aangesloten, maar geen uitgangen.

Dus: fake voor de foto
        It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Stoney3K
          • Sep 2007
          • 1399

Originally posted by SoundOfSilence
          Ziet er meer uit als een still uit de film, met James als cameo. Genoeg studio's die Behringer meuk als rekwisieten gebruiken, want ja, het zijn toch dozen met faders en knoppen voor een prikje... het hoeft niet te werken
          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Originally posted by SoundOfSilence
            Denk niet dat het niet hard genoeg ging... er zitten 4 ingangen aangesloten, maar geen uitgangen.

Ik wil niet mierenneuken ofzo,

Maar op de site van behringer is duidelijk te zien dat deze tafel (2222FX, ingangen geteld) de uitgangen, zowel xlr als jack behoorlijk ver naar onderen heeft zitten op de achterkant van de tafel. Op de foto is dus niet te zien of de uitgangen wel of niet aangesloten zijn

BEHRINGER: 2222FX

Kijk en vergelijk, Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4516

Behringer maakt onvoorstelbare aantallen apparatuur. En om een of andere reden vinden we het raar als je er eentje in het veld tegenkomt? Statistisch gezien moet dat toch eens gebeuren.

Wat wel leuk is, dat iedereen zegt dat Dap en behringer rotzooi maakt wat ze noooooit zullen kopen. Maar dat er ondertussen scheepsladingen van dat spul in dit land verkocht worden. Er moet ergens op een stil plekje een enorme berg ongebruikte behringer liggen...
              lekker belangrijk!

Comment

• som
                • Nov 2002
                • 787

Ik vond het gewoon een leuke combi van uitersten,
                tjah ooit was er de boterberg
                nu hebben we zoals showband al aangeeft de behringerberg
                Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Hier vanuit Canada (waar Cameron vandaan komt) moet ik helaas melden dat Behringer hier zwaar wordt overschat. Diverse middenklasse A/V-bedrijven pronken ermee op de homepage tussen merken als Shure, AKG, etc.

Comment

• Olaf Duffhuës
                    • Oct 2000
                    • 2477

Denk dat som doelt op het Behringer tafeltje
                    Of was het een wanne be Midas...;-)
                    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Stoney3K
                      • Sep 2007
                      • 1399

Originally posted by jurjen_barel
                      Hier vanuit Canada (waar Cameron vandaan komt) moet ik helaas melden dat Behringer hier zwaar wordt overschat. Diverse middenklasse A/V-bedrijven pronken ermee op de homepage tussen merken als Shure, AKG, etc.
                      Leuk om te weten dat er zoveel van Behringer in Vancouver rondzwerft. Ben benieuwd hoeveel van de uitzendstraat van SciFi Channel er door het Duitse merk heen rent

That said, Behringer maakt tegenwoordig heus geen rommel meer. Sure, het is geen topklasse apparatuur, maar net zo min alleen goed voor de slaapkamer-disco. Ze hebben toch best goeie instappers op de markt gezet.
                      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

Originally posted by Stoney3K
                        That said, Behringer maakt tegenwoordig heus geen rommel meer.
                        Geef mij de our behringers maar, dat was toch wel even wat anders.

Ik heb nog een behringer ultramizer pro. Eerste en laatste behringer effect die ik bezit heb. (Behalve 2 XM8500 microfoons die bedoelt zijn voor carnaval om in bier te dompelen!)

Blij dat er nu een TC triple c stereo voor in de plaats zit! Die hoor je tenminste niet als deze onder de thresholds blijft.
                        Last edited by moderator; 06-02-10, 21:19.

Comment

• gertgeluid
                          • Dec 2006
                          • 520

Dit is waarschijnlijk een playback hoekje, om vooraf opgenomen materiaal af te spelen op de set. Dat hoeft niet te klinken, als het maar klinkt. De master schuif is een prima schuif om dan beet te hebben. James weet waar hij mee bezig is.

Mijn eerste filmklus was voor een animatieserie met acteurs in kabouterpakken. Ik speelde de vooraf opgenomen dialoog af op de set middels een Panasonic videorecorder, een Akai hifi versterkertje en één "hifi" luidspreker die ergens bovenop een rekwisietenkast was gedonderd. Geen kijker die na het uitzenden een boze brief heeft gestuurd dat de playback op de set ondermaats was...

Comment

• Roeltej
                            • May 2001
                            • 761

Originally posted by jurjen_barel
                            Net als duitse auto's die daar overschat worden
                            Vitality Show

Comment

• djspeakertje
                              • Oct 2008
                              • 1912

Originally posted by DJ Antoon
                              Blij dat er nu een TC triple c stereo voor in de plaats zit! Die hoor je tenminste niet als deze onder de thresholds blijft.

Die behringers willen gewoon héééél graag aan het werk...

Ietsje te graag....

Daan
                              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...