beste allemaal ,om te beginnen wil ik even zeggen dat ik niet op het niveua geluidsinstalaties van jullie zit .
maar ik denk dat ik wel hier aan het goede adres ben ivm met mijn probleem / storing .
ik heb een stereoinstalatie met aardig wat speakers erop zitten .
als ik men volume op zeg 80 % heb staan , en me woofers willen hun ding doen ( op 80 % volume dus ) , op een dik hardstyle/hardcore nummer , dan gaan me boxen '' stotteren ''.
wat ik denk dat het is is dat men stereo het gevraagde vermogen voor de speakers op 80% niet meer aankan.
Kan dit opgelost worden door een simpele powercap er tussen te doen , en is dit mogelijk bij een huisinstalatie ? , zodat ik bijv. op 90% volume kan afspelen ?
mocht dit geen mogelijke oplossing zijn , zijn er andere oplossingen ?
TOEVALLIG EEN FILMPJE Gemaakt toen HET weer gebeurde .
>>>>>> <<<<<<
YouTube - Te weinig stroom boxen
>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<
------------------------------------------------------
samengevat ( ik ben geen beste schrijver ).
Stereo kan denk ik gevraagd speakervermogen niet meer aan met lage tonen op 80% volume .
Powercap ertussen = opgelost ?
M.V.G Gunner1001
alvast bedankt voor de reacties.
( p.s., niet uitlaggen omdat ik i. v. m jullie niks ben
)
maar ik denk dat ik wel hier aan het goede adres ben ivm met mijn probleem / storing .
ik heb een stereoinstalatie met aardig wat speakers erop zitten .
als ik men volume op zeg 80 % heb staan , en me woofers willen hun ding doen ( op 80 % volume dus ) , op een dik hardstyle/hardcore nummer , dan gaan me boxen '' stotteren ''.
wat ik denk dat het is is dat men stereo het gevraagde vermogen voor de speakers op 80% niet meer aankan.
Kan dit opgelost worden door een simpele powercap er tussen te doen , en is dit mogelijk bij een huisinstalatie ? , zodat ik bijv. op 90% volume kan afspelen ?
mocht dit geen mogelijke oplossing zijn , zijn er andere oplossingen ?
TOEVALLIG EEN FILMPJE Gemaakt toen HET weer gebeurde .
>>>>>> <<<<<<
YouTube - Te weinig stroom boxen
>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<
------------------------------------------------------
samengevat ( ik ben geen beste schrijver ).
Stereo kan denk ik gevraagd speakervermogen niet meer aan met lage tonen op 80% volume .
Powercap ertussen = opgelost ?
M.V.G Gunner1001
alvast bedankt voor de reacties.
( p.s., niet uitlaggen omdat ik i. v. m jullie niks ben
)

deze .

Comment