laptop aansluiten op auto radio via bluetooth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenzohendriks
    • Jan 2009
    • 126

laptop aansluiten op auto radio via bluetooth

Hallo,

Ik heb een radio (Pioneer DEH-P65BT) voor in de auto. Deze heeft bluetooth op.

Als ik via mijn telefoon (nokia n95) muziek afspeel via bluetooth hoor ik de muziek via de luidsprekers van de autoradio.

Als ik de laptop via interne bluetooth op de radio aansluit kan ik via de radio de laptop besturen (play, pauze etc).

Dit wil ik andersom.
    Is dit mogelijk?
    dus zoals bij de telefoon: Muziek afspelen op de laptop moet via de autoradio afgespeeld worden?

Bedankt!
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Geloof dat je dan op een ander forum moet zijn. Zoals je zelf ondertussen wel weet is die Pro-audio en licht.

Forum HiFi.nl -> Car HiFi
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• kenzohendriks
      • Jan 2009
      • 126

hmmm

daar kun je je niet meer op aanmelden.

ik zoek wel een ander forum

Comment

• kenx
        • Mar 2009
        • 59

Originally posted by Beckers Entertainment
        Geloof dat je dan op een ander forum moet zijn. Zoals je zelf ondertussen wel weet is die Pro-audio en licht.

Forum HiFi.nl -> Car HiFi

&?

Omdat dat hier het "pro audio en licht - dingens" is kan je geen antwoord geven op een vraag die niets met "PROFESSIONEEL" te maken heeft?

Dat is wel een beetje egoistisch, denk je niet?

ik begin het hier elke dag meer en meer op m'n zenuwen te krijgen met al die belachelijke reacties...

Comment

• Beckers Entertainment
          • Dec 2008
          • 650

Geloof niet dat dit met egoisme te maken heeft, maar meer met het doel van dit forum. Tuurlijk kan ik antwoord geven op zijn vraag. Maar het zou toch te gek worden als iedereen dit zou gaan doen?

Ik ga hier toch ook niet vragen hoe ik mijn logitech setje op mijn tv krijg aangesloten?

Overigens heb ik geen zin in een discussie hierover dus denk dat een slotje wel op z'n plaats is.
          Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• SPS
            • Mar 2004
            • 1662

Originally posted by kenx
            &?

Omdat dat hier het "pro audio en licht - dingens" is kan je geen antwoord geven op een vraag die niets met "PROFESSIONEEL" te maken heeft?

Dat is wel een beetje egoistisch, denk je niet?

ik begin het hier elke dag meer en meer op m'n zenuwen te krijgen met al die belachelijke reacties...
            Beste Kenx, als we alle vragen die buiten de doelstelling cq doelgroep vallen gaan beantwoorden, dan verwatert het forum binnen de kortste keren tot een breed en oppervlakking gebeuren waar de (semi)prof's zich niet meer thuisvoelen.

Als jij dus als onderschrift hebt, dat je je niet gemakkelijk voelt bij de reacties zoals die van Beckers, dan zou ik een ander forum zoeken

Paul
            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Inderdaad Kenx, toen we destijds "lid" werden van dit forum stond er in de regels dat we het niet over Hi-Fi e.d. gingen hebben. Je kunt dit flauw vinden maar het is gewoon een van de dingen waar we destijds mee akkoord zijn gegaan door lid te worden van dit forum. Overigens denk ik dat die regel inderdaad nut heeft zoals Beckers en SPS illustreren. Dus zo flauw is die regel ook weer niet.

@Mod: vroeger waren deze regels raadpleegbaar maar nu zijn ze niet meer te vinden???
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

@All,

Dit onderwerp is door het moderating team over het hoofd gezien, anders was het allang naar het digihalla verhuisd.

Forumregels: iedereen kan ze raadplegen en ze staan netjes online, zie:
                J en H Licht en Geluid® Forum - Announcements in Forum : OVER DEZE FORUMS

In reactie op dit onderwerp, zie punt 7. Autoradio's vallen niet onder hetgeen besproken wordt op deze fora.
                Ook het verwijzen naar een meer passende plek behoort niet tot de competenties van dit stukje internet.
                Een ieder die hier jeuk van krijgt dient zelf te krabben.

Slotje door modje
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...