Kitcase

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • michi1989
    • Jan 2009
    • 40

Kitcase

ik ben opzoek naar wat tekeningen voor een kitcase.
    kan iemand mij daar mee een handje helpen?
    foto`s mogen natuurlijk ook om iedeën op te doen.
  • jens
    • Aug 2004
    • 1066

ehm kun je mij vertellen wat een kitcase is?

Comment

• DJ nn
      • Jun 2006
      • 489

Zo'n keuken...
      (ff google-en)

Koop je toch kant en klaar, of vraag hulp aan de kistenbouwer.
      Uiteindelijk gewone kist, maar dan ipv licht/geluid een mico-golf erin...

Zie je veel op beurzen passeren, of bij grotere bedrijven met lange jobs.

grtzz DJ nn
      ... the sound of silence...

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Ik heb nog eens uitsmijters voor het techniekteam staan bakken op zo'n ding.

Op zich begrijp ik het wel: ze schijnen enorm duur te zijn. Op zich stelt de kist niet enorm veel voor: zorg voor een soort camping-keukenblad met een spoelbak, kraan en twee gaspitten, zet er een koelkastje onder en pas daar de rest van de kist op aan. Boven wat (afsluitbare) vakjes voor allerhande dingen en koffiezetapparaat (origineel zat er zo'n oude filterkoffiezetter in, maar een Senseo is wellicht ook geen slecht idee. Beneden een watertankje met pomp (alleen aanzetten als je afvoer hebt ). Misschien verder je eigen aanpassingen erin verwerken, zoals een beetje 'werk'licht. Verzin wat leuks.

Heel soms kom je 'm op marktplaats tegen.

Overigens: er zijn flightcasebouwers die hun eigen varianten hierop kunnen leveren.

/edit: probeer deze anders.
        Last edited by jurjen_barel; 22-01-09, 21:59.

Comment

• SoundOfSilence
          • Mar 2007
          • 766

O, van die mobiele keukens met een magnetron, senseo, ijskast en standaard een deuk/gat in één van de grote vlakken plaatmateriaal?

Mij valt meestal op dat die dingen van waaibomenhout gemaakt worden en als mensen er niet voorzichtig mee doen gaan ze stuk. Waarom het dan in een flightcase-achtige ombouw zit??? Geen idee.

(Nee, echt... menig cateraar en zelfs Boels heeft van die pruts-kisten)

Voordat mensen boos worden: ik bedoel dus niet de custommade exemplaren van een flightcasebouwer, maar meer de kisten die kant-en-klaar voor een appel en een ei (appel in de koelkast, ei in e pan) gekocht worden. Die laatste catagorie valt in de groep PrulDJUser-cases
          It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Zonder deuken, met microweef, senseo en koele kast.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1066

ik mis de beertender

maare elke kistenboer kan toch z'n ding bouwen...

ik zou eerst eens op zoek gaan naar alle inbouw apparatuur die je wil hebben en ook een bijbehorend rvs blad

als je dat allemaal voor elkaar heb dan eens goed gaan meten en een praktishe indeling maken!

dan bouw je er volgens mij zo een kist omheen als je al wat meer ervaring heb met fligtcases bouwen

uiteindelijk is het niet anders dan een rack case ...

een koelkast is standaart rond de 60cm inbouw...en een microwave ook..
              blad van 120 dr op en nog wat poes pas

haha ik typ het allemaal wel maar volgend mij vroeg je helemaal niet om bouw advies

nou jah wat ben je er mee van plan dan maar ??

mvg jens

Comment

• michi1989
                • Jan 2009
                • 40

Originally posted by SoundOfSilence
                O, van die mobiele keukens met een magnetron, senseo, ijskast en standaard een deuk/gat in één van de grote vlakken plaatmateriaal?

Mij valt meestal op dat die dingen van waaibomenhout gemaakt worden en als mensen er niet voorzichtig mee doen gaan ze stuk. Waarom het dan in een flightcase-achtige ombouw zit??? Geen idee.

(Nee, echt... menig cateraar en zelfs Boels heeft van die pruts-kisten)

Voordat mensen boos worden: ik bedoel dus niet de custommade exemplaren van een flightcasebouwer, maar meer de kisten die kant-en-klaar voor een appel en een ei (appel in de koelkast, ei in e pan) gekocht worden. Die laatste catagorie valt in de groep PrulDJUser-cases
                nee nee egt geen waaibomen hout we bouwen altijd zelf flight cases maar was eens even benieuwd hoe anderen er 1 hebben ofzo.
                moderator waar heb je die kit case vandaan?

en ja een uitsmeitertje is altijd lekker heh tijdens een bouw of breek dag.
                ben zelf kok maar werk onder tussen al een tijdje als licht/geluids technicus.

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Technocase...
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jens
                    • Aug 2004
                    • 1066

gewoon eens rondkijken op sites van flight case bouwers

meekel

projack

audipack

case company

staan ook wel foto's

Comment

• SoundOfSilence
                      • Mar 2007
                      • 766

Originally posted by michi1989
                      ben zelf kok maar werk onder tussen al een tijdje als licht/geluids technicus.
                      Goed man! Eindelijk een tech die meer kan dan een ei bakken en een tosti bietsen bij de bar. Je bent vast erg gewilt om mee te nemen op klus

Voor inspiratie is de catalogus van verhuurberijfen zoals Boels/Bakker verhuur (Utrecht) enzo ook leuk... hebben verschillende varianten erin staan.
                      It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Whitefarmer
                        • Oct 2003
                        • 1244

er is een topic over:

http://www.licht-geluid.nl/forum/de-...kamercase.html

groeten John
                        Groeten John
                        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...