Iets TE close miking

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Iets TE close miking

Per toeval kwam ik het volgende filmpje tegen ... dat wilde ik jullie niet onthouden...

[KLIK]

Mjum mjum... Hoe het afliep is niet bekend ...
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

Ook al een youtube-filmpje met een baard. Volgens mij stond die hier ongeveer een jaar geleden al... Wat is er met je aan de hand, Jeroen? Tijd teveel?

Greetz, Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

hahahahaha

een baard zie ik niet..mischien allen dat die mic ze baard in ze keel raakt

Comment

• berolios
        • Sep 2005
        • 1538

Originally posted by keenoncoolstuff
        Ook al een youtube-filmpje met een baard. Volgens mij stond die hier ongeveer een jaar geleden al... Wat is er met je aan de hand, Jeroen? Tijd teveel?

Greetz, Rob.
        Ik kijk eigenlijk nooit naar filmpjes oid in de lounge, dus bij deze mijn excuses en verklaring waarom ik de vorige gemist heb. Niet echt tijd teveel nee.. ... druk zat ...
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• DJ-Jan
          • Jun 2008
          • 326

Ongelooflijk...

Ik heb 5 minuten zitten lachen, 2 minuten gedacht hoe het afloopt en daarna weer 5 minuten gelachen

DANKJE

p.s. Ik vind het wel erg voor die man, bloede hij nou?
          Last edited by DJ-Jan; 13-01-09, 21:35.
          Event-Light

Comment

• berolios
            • Sep 2005
            • 1538

Meest grappige vind ik nog wel dat die mic aan blijft staan... lekker versterkt kokhalzen... mjummie !!

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Originally posted by DJ-Jan
              p.s. Ik vind het wel erg voor die man, bloede hij nou?
              Neuh, dat was de kabel.
              Ik vraag me trouwens af in hoeverre het echt is. Probeer maar eens een sm58 in je mond te laten verdwijnen. Daarnaast: het klinkt alsof hij meespeelt met een midi-track. Die stopt niet zomaar als je je handen optilt (klopt dus niet).
              Heel leuk geënsceneerd, dat wel!

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1066

Originally posted by jurjen_barel
                Neuh, dat was de kabel.
                Ik vraag me trouwens af in hoeverre het echt is. Probeer maar eens een sm58 in je mond te laten verdwijnen. Daarnaast: het klinkt alsof hij meespeelt met een midi-track. Die stopt niet zomaar als je je handen optilt (klopt dus niet).
                Heel leuk geënsceneerd, dat wel!
                haha nou ik zie wel eens tv kanalen voorbij komen daar laten ze grotere dingen dan een sm 58 in hun mond verdwijnen

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Oefenen baart kunst, inderdaad. De gemiddelde muzikant oefent hier neem ik aan niet op. (En kunstzinnig is het nou ook niet echt...)

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Dit filmpje heeft inderdaad een enorme baard en is erg in scene gezet.
                    Wel leuk gevonden dit en ik moest ook erg lachen de eerste keer een aantal jaar geleden.
                    Originally posted by jurjen_barel
                    Daarnaast: het klinkt alsof hij meespeelt met een midi-track. Die stopt niet zomaar als je je handen optilt (klopt dus niet).
                    Oh maar dit kan met System-exclusive heel mooi hoor:
                    if MicInMouth=127 then Play=0
                    Last edited by vasco; 15-01-09, 13:24.

Comment

• 4AC
                      • Nov 2007
                      • 1791

Haha, leuk filmpje!
                      Maar het is niet echt, gewoon professioneel camera werk.
                      Zeg maar net alsof het lijkt alsof je doodgestoken bent als je een mes onder je oksel doet...
                      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• FiëstaLj
                        • Oct 2000
                        • 2068

Van de week ook nog typisch gevalletje closemiking gezien.

Zangeres van een bandje staat tussen 2 nummers door wat tegen het publiek te praten, ondertussen bezig haar kms105 uit de klem te trekken, als dit uiteindelijk lukt schiet ie met een klap tegen haar gezicht op.

Kostelijk om te zien !
                        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• keenoncoolstuff
                          • May 2003
                          • 695

"Zal ik 'm inpakken of eet U hem hier op?"

Regards!
                          Rob.
                          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• salsa
                            • Jan 2007
                            • 1315

Originally posted by FiëstaLj
                            Van de week ook nog typisch gevalletje closemiking gezien.

Zangeres van een bandje staat tussen 2 nummers door wat tegen het publiek te praten, ondertussen bezig haar kms105 uit de klem te trekken, als dit uiteindelijk lukt schiet ie met een klap tegen haar gezicht op.

Kostelijk om te zien !

Nou dat gebeurt idd toch wel regelmatig ja...
                            Ik kan daar ook zo verschrikkelijk om lachen!!!
                            Iedereen die geen mic ervaring heeft gebeurt dit wel eens!!

Dave
                            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

Working...