Showtec: van blauw, naar grijs?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

Showtec: van blauw, naar grijs?

Een klein dingetje wat mij is opgevallen de laatste keer:
    Showtec veranderd blijkbaar van kleur? Van het paars/blauw achtige gaan ze over naar grijs.
    Moet zeggen: niet veel verbetering

Zo valt het ook op: ze hebben nu 2 Showmaster 24's op de markt? 1tje blauw en 1tje grijs?

Wat vinden jullie van deze 'kleurverandering'?
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 326

Tijdje geleden waar het maar iets van 5 grijze controllers, gaan ze nu alle ( nieuwe ) controllers grijs maken?

Vind grijs nou niet zo super maar blauw vond ik al helemaal erg!
    Event-Light

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

dubbel en dus overbodig
      Last edited by ralph; 03-12-08, 17:42.

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Persbericht - FPS

Flying pig brengt vanaf maart 2009 de Roadhog en de Wholehog FullBoar uit in het antraciet i.p.v. de jarenlange traditie van het blauw.

Einde persbericht

Denk je dat bovenstaande waar is?
        Zo nee, dan kan je hartelijk lachen om het non issue van de kleur van een Showtec controler.
        Denk je dat ik het persbericht niet uit m'n duim heb gezogen, dan zou ik zeggen: leef je uit met al je nuttige comments!

Was nog op zoek naar een passende smiley, stond er niet tussen dus ik doe het maar ff zo:

Comment

• J.S. Coolen
          • May 2008
          • 254

Originally posted by ralph
          dubbel en dus overbodig
          Ik kan nergens een bericht hierover vinden? Of bedoel je dat niet?

Wat ik wel apart vind is dat je showtec en Flying Pig met elkaar vergelijkt....
          Showtec staat bekend om zijn plotselinge veranderingen.
          Account niet meer actief.

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Wordt er nog nagedacht voordat er een bericht wordt geplaatst of is iedere gedachtenscheet een bericht?

Dubbel geplaatst bericht: twee keer op knoppie gedrukt en mn mac is sneller dan de forumsoftware...

Ik vergelijk kleuren met elkaar, ik doe geen uitspraken over betrouwbaarheid, inzetbaarheid, temperatuur, schoonheid....

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Persbericht - FPS

Flying pig brengt vanaf maart 2009 de Roadhog en de Wholehog FullBoar uit in het antraciet i.p.v. de jarenlange traditie van het blauw.

Einde persbericht

Denk je dat bovenstaande waar is?
              Zo nee, dan kan je hartelijk lachen om het non issue van de kleur van een Showtec controler.
              Denk je dat ik het persbericht niet uit m'n duim heb gezogen, dan zou ik zeggen: leef je uit met al je nuttige comments!

Was nog op zoek naar een passende smiley, stond er niet tussen dus ik doe het maar ff zo:
              Doeme... gaat mijn blauwe playbackwing en blauwe widget dan nog wel werken met die antraciet grijze tafels???
              Last edited by axs; 03-12-08, 18:27.
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                • Nov 2005
                • 950

Originally posted by DJ-Jan
                Tijdje geleden waar het maar iets van 5 grijze controllers, gaan ze nu alle ( nieuwe ) controllers grijs maken?

Vind grijs nou niet zo super maar blauw vond ik al helemaal erg!
                Niet alleen controllertjes, maar ook de Multidims gaan ze volgens mij veranderen, en ook de bekende blauwe 19" frontpaneeltjes worden grijs.
                Totale verandering dus...
                MEEO Audio Licht Rigging,
                Mark van der Werff
                Groningen

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

@Axs: Goed nieuws! er komen speciale verloopjes die dit mogelijk gaan maken, kijk maar even op de FPS site, zoektip: genderchanger.

@Meoo: Elation, AmericanDJ... bieden al jaren niet blauwe soortgelijke producten aan.

Wanneer je een multidim in het zicht hangt ben je so-wie-so een druif, de indicatie LED's geven zoveel licht dat je ze niet kan missen!

Goed dat je alvast een voorschot neemt op de marktontwikkelingen die normalter pas eind maart-begin april op de Musikmesse worden gepresenteerd.

Comment

• axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

@Axs: Goed nieuws! er komen speciale verloopjes die dit mogelijk gaan maken, kijk maar even op de FPS site, zoektip: genderchanger.
                    Dat hebben ze dan weer goed voor elkaar gesmurfd daar bij FPS/HES/BARCO...
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Funmaker
                      • Jun 2006
                      • 922

antraciet lijkt me anders wel een leuk kleurtje voor deze branche
                      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• PeterZwart
                        • Jan 2008
                        • 402

sinds wanneer boeit t welke kleur 't materiaal heeft?

t belangrijkste is nog altijd hoe de werking is?
                        Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• Outline
                          • Feb 2006
                          • 1434

Als je me een pistool op m'n hoofd zet en vraagt wat ik liever zie qua kleur, dan zeg ik toch: Antraciet. Komt toch wat verder in de richting van wat het moet zijn: Zwart.

Overigens kan het altijd nog erger: Chauvet maakt ze in geweldig Zilvergrijs...

Dus wat kunnen we concluderen: in Limburg beginnen ze het eindelijk ('n beetje) te begrijpen...

Overigens heb je voor die display's en LEDjes altijd nog zwarte Gaffa...
                          Last edited by Outline; 03-12-08, 22:15.

Comment

• keenoncoolstuff
                            • May 2003
                            • 695

Pff, Ralph, het is wel te merken dat je niet vaak met FPS werkt.
                            Met een genderchanger is AXS echt niet geholpen hoor! Een colorchanger, dát is wat 'ie nodig heeft.

Groet, Rob.
                            Last edited by keenoncoolstuff; 03-12-08, 22:37.
                            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Lala
                              • Sep 2008
                              • 370

Tja, de reden waarom Highlite alles blauw heeft (had) is wel een slimme. Je herkende meteen Highlite spullen, juist doordat ze blauw zijn. Nu had ik laatst wat prototype spullen in mijn handen, en dat was wel mooi zwart. Dus met een beetje geluk gaat het steeds donkerder worden in Kerkrade

Comment

Working...