PA markt 2009 - 21 maart 2009 - Expo Houten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Hahaha, leuk.
    Echter geldt die gehoorschade voor iedereen en niet alleen voor kinderen en baby's...
    Maar die zijn er wel extra gevoelig voor en 80% van alle leute die daar komen hebben toch al gehoorschade...
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Dit jaar niet beroepshalve aanwezig en ook niet ff funshoppen, moet gewerkt worden!

PA markt is compleet anders dan internet aanbod.
      vergelijk met marktplaats kan alleen maar worden gemaakt door iemand die nooit eerder op een PA markt is geweest.

Alle bezoekers veel plezier, mocht je niet kunnen vinden waar je voor gaat dan weet ik zeker dat je toch een leuke ochtend/middag hebt en met veel collega's hebt gesproken!

have fun!
      Last edited by moderator; 17-03-09, 17:08.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Originally posted by moderator
        Alle bezoekers veel plezier, mocht je niet kunnen vinden waar je voor gaat dan weet ik zeker dat je toch een leuke ochtend/middag hebt en met veel collega's hebt gesproken!
        En dat is misschien nog wel het belangrijkste van alles.
        Het aantal bekenden dat daar dan weer rond loopt valt niet op één hand te tellen.

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Carl
          • Nov 2000
          • 907

Anne, bedankt voor je zorgen! Gelukkig kunnen ze zelf lopen en dat lawaai vind ik altijd erg meevallen.
          Helaas kan ik toch niet komen, er kwam gisteren een klusje binnen voor de zaterdag.
          Beter wat verdienen dan wat uitgeven toch?
          Letten jullie dan een beetje op mijn kinderen?

Comment

• Companion
            • Dec 2005
            • 86

De foto's van de opbouw staan on-line.

Houders van voorverkoopkaarten gaan na de voordeur via een aparte ingang naar binnen. Volg de borden en let goed op anders sta je zomaar in de verkeerde rij.
            Op naar de volgende beurs....

Comment

• DJ-Jan
              • Jun 2008
              • 326

Zal me niet nog een keer overkomen...
              Event-Light

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1066

zo ik ben weer thuis

ik ging voor wat rand apparatuur en FX bende

niks interesants gevonden..hoop berhinger reut! wat leuk spul was werd als 1 rack verkocht.

-maar een fx 14 he stolpcase gescharreld
                -2 2he racklades voor 15 euro
                -wat blindpanelen voor een 10tje
                -toch maar 10 flashlight 220 kabels megenomen
                -en 2 senheiser condensator mics type k3-u met een me 20 kop dr op al heb ik geen idee hoe ze zijn maar voor 30 euro kon ik e niet laten liggen

al met al aardig onder me budget gebleven...

zag ik ineens iemend voorbij wandelen met een klark dn 360...ik denk potverdorie...tot dat ik dat ding van dichtbij zag...haha toen snapte ik wel waarom ie te koop was deze was letterlijk wel is van de vrachtwagen gevallen

verder weinig interesante amps...of heel goedkoop of meteen labgruppen

sommige denken nog steeds de hooftprijs te vangen

ah jah al met al weer een leuke dagbesteding!

tot volgend jaar!

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

Originally posted by jens
                  sommige denken nog steeds de hooftprijs te vangen
                  Dat viel me inderdaad ook wel op...
                  Die 220 kabels van Flashlight bijvoorbeeld... voor 15,- per stuk koop ik bijna nieuwe (dat lukt me voor 20,- per stuk makkelijk).

Aan de andere kant ook hele leuke dingen gezien. Er stonden best wat leuke mengtafeltjes voor leuke prijzen en het microfoon aanbod was veel hoger dan voorgaande jaren (goede zaak!).
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• jens
                    • Aug 2004
                    • 1066

als wij het over dezelfde kabels hadden dan had ik ze voor 5...daar maak ik ze toch niet voor en dan kon ik ze nog zelf uitzoeken...

Comment

• 4AC
                      • Nov 2007
                      • 1791

Nou, ik ben sinds kort de (trotse) eigenaar van een Dap Sound-Mate Easy.
                      Heb ze nog niet echt goed los kunnen gooien, maar voor mij nú al het bewijs dat niet alle Dap onder de categorie 'Drap' valt. Ook al was dit al bekend bij mij...

Pa-Markt, bedankt! ()

Mvg,

Teun
                      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• beyma
                        • Oct 2002
                        • 1614

Ik wil even zeggen, hulde aan de organisatie!

Waarom? omdat ik het een goede zaak vind dat ze zoveel standhouders hebben kunnen vinden en dus een grotere zaal konden vullen!
                        Verder viel het me op dat de stands opzich ook allemaal lekker veel spullen bij zich hadden, en dus al met al heeeel veeeeeel te kiezen/kijken/snuffelen viel!

Ik ben wel een beetje ziek van het feit dat ik nét naast een Clay Paky Astro disco III greep, die ging voor me neus weg voor erg weinig geld...
                        Maar wel een Bose 302 sub kast gekocht voor 5 tientjes!!
                        Ik zou alleen graag in contact komen met die verkoper, stand P6 "[FONT=Arial]Henri van der Heijden" dus als iemand deze man kent, PB mij even ! (ik heb een vraag of hij nog de kapotte speakers van de 302 heeft liggen thuis)[/FONT]

[FONT=Arial]Verder nog gekocht: NJD Merlin 256 voor 45 euro, leuke tafel zeg , ik heb net de user manual ge'googled en geprint en ga nu lekker klooien [/FONT]

[FONT=Arial]Tot volgend jaar! [/FONT]
                        Last edited by beyma; 22-03-09, 11:53.
                        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

Ook prima vermaakt. Van te voren om budgettaire redenen al bedacht dat ik niet veel ging kopen. Toch met net iets meer teruggekomen dan verwacht, maar ik heb me nog netjes gedragen.

2 parretjes, 19" rackbag, paar cd-singels en een klein DAP stageblock. Straks 2,5 week vakantievieren aan de andere kant van de grote plas en daarna lekker knutselen aan de nieuwe aanwinsten.

Weer hulde aan de organisatie (beterschap aan JP) en heb alweer zin in de volgende editie.

Comment

• gorgarke
                            • May 2006
                            • 31

Gisteren ook weer eens geweest, niet van plan iets te kopen, en toch met volle auto weer naar huis gekomen.

Prima organisatie, ontspannen en gezellige sfeer, lekker een dag "ouwehoeren" dus volgend jaar zeker weer.

Comment

• tt_1988
                              • Nov 2005
                              • 14

Gisteren voor het eerst op de PA-markt geweest. één grote speeltuin daar met al dat leuks!

Ik heb veel op de kop getikt, had op voorhand het volgende lijstje:

- XLR kabels >10m
                              - galmbak
                              - stagewheel minimaal 30m met minimaal 16 inputs

Uiteindelijk thuisgekomen met:

- lading werkende XLR kabels varierend van 10-30m met neutrik connectoren.
                              - Lexicon MX300 galmbak in nieuwstaat voor 195 euro.
                              - stagewheel 30m 16/4 voor 90 euro.
                              - muziekstands (voor bladmuziek) a 7,50 stuk.
                              - flashlight flightcase voor kabels 40 euro
                              - flightcase voor 6 microfoons 20 euro
                              - k&m popshield voor 10 euro

Heb me prima vermaakt daar. Wel veel behringer spul wat leuk is om mee te spelen, maar meer dan dat ook niet.

Vriend van me heeft een antari z-3000 op de kop getikt voor 200 euro.

Kortom, een geslaagde dag!

Comment

• Companion
                                • Dec 2005
                                • 86

@beyma... stuur even mail en je krijgt de gewenste info.

Die Astro disco III hebben ze heel even op de testbank gehad... ik heb hem niet zien draaien. Als ik had geweten dat die ergens stond.....

Het is goed te lezen dat er ook van dit forum mensen met plezier hebben gehad op de beurs. Daar doen we het voor.

Er staat nog een DJ-beurs op stapel in een heel verrassende setting. Daarnaast heb ik de uitnodiging gehad om in België een PA-markt te gaan organiseren i.s.m. een een heel grote verhuurder in België. Dat gaan we nader onderzoeken voor een beurs in het najaar.

Foto's van het begin van gisteren komens straks on-line op de site.
                                Last edited by Companion; 22-03-09, 15:32.
                                Op naar de volgende beurs....

Comment

Working...