Computer Sound

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Needmoresound
    • Apr 2005
    • 170

Veel geluid voor "in een kamer".
    Dan is hij niet de enigen!
    2x Ev s-200 met 1 caire sw12.00 in een horn van zo'n 3m (gaat ook laag!)
    Met een oude amcorn versterker, geeft geen verkeerd geluid moet ik zeggen.

Dit is dan niet alleen voor de computer maar heel de huiskamer

Comment

• Leks
      • Oct 2007
      • 330

een 12 jaar oud 2.1 Altec Lansing setje aan mn pc voor beetje game geluid ( klinkt niet slecht, maar ben hard aan het sparen voor setje Genelec's)

en aan de tv zit een 5.1 Logitech Z5500, ook dit vind best fatsoenlijk geluid voor het geld ( ben een arme student die nog geen Marantz set kan betalen)

daarentegen is wel alles van geluidskaart tot dvdspeler digitaal/optisch bekabeld.

leks
      Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• BJD
        • Oct 2007
        • 771

HD-25 aan E-MU 0404 USB

Comment

• LJKEVIN
          • Dec 2005
          • 426

Achter mijn acer laptop maar een lexicon Omega gegooid,
          die dan vervolgens weer is aangesloten op een wat ouder(degelijker) home cinema systeem met actieve sub.
          (niet van die speakertjes waarvan je bij het gewicht al afvraagt of er uberhaupt een speaker in zit..

Klinkt niet gek..:P
          Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• gertgeluid
            • Dec 2006
            • 520

Nu moet ik zeggen dat die plastic computertroep steeds serieuzer begint te klinken. Je hoort steeds minder resonantie van de doos zelf, en ze zijn ook minder voornemens om er veel laag in te stoppen wat toch niet lukt en al snel tot vervorming leidt. Ze klinken daardoor niet echt "vol", maar het gebied wat ze WEL kunnen weergeven, is aardig in balans. In ieder geval niet zo krom dat je na twee liedjes hoofdpijn krijgt.

Je komt ook vaak tegen dat mensen hun verouderde, doch prima functionerende "hifi" installatie aan de straat zetten en een 5.1 set kopen die werkelijk te slecht klinkt. En dan durven ze te beweren dat het allemaal verbeterd is en veel ruimtelijker klinkt (soms staan die 5 melkpakjes ook gewoon op een rijtje op de TV...).

Comment

• Outline
              • Feb 2006
              • 1434

Die voorbeelden ken ik ook wel... Hier staat aan de PC m'n oude HiFi-set en beneden dus een nieuwe. 't is 'n dikke Denon geworden die lekker Direct-Stereo uit staat te sturen om m'n setje Outline MicroMonitor's met daarbij een passieve MicroSub. Klinkt enorm lekker...

Comment

Working...