Computer Sound

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DaLex2
    • Oct 2007
    • 45

    #1

    Computer Sound

    Hallo,

    Iedereen op dit forum heeft wat met muziek/geluid (en licht natuurlijk) maar ook zitten we allemaal achter de PC. (hoe kom je anders op dit forum ).

    Maar is het geluid wat we aan de pc hebben hangen ook van goed kwaliteit.

    Ikzelf heb een zeek leuk Logitech Z2300 setje aan mijn PC hangen die van klassiek tot aan dance zuiver blijft zelf op vol vermogen.



    En wat hebben jullie zoal????
    Waarom geld uitgeven D(R)AP is toch net zo goed....
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

    #2
    Mn macbook heeft ingebouwde jbl speakertjes, ga der echt geen circus aanhangen...
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • bones2001
      • Aug 2003
      • 741

      #3
      Harman Kardon hier,
      2 tops, 1 sub
      Klinkt erg lekkerrrrr
      Mixen is net als schilderen.
      Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Terratec Phase 26 USB met 2x actieve monitors Alto M4A... klinkt heel duidelijk vooral
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

          #5
          Dynaudio BM5a's MK1

          Creating shows beyond Imagination

          Comment

          • mvdmeulen
            • Aug 2007
            • 137

            #6
            2 setjes
            1 x logitech x-230
            en 1x samengesteld setje van bose 201 kasten icm met pioneer subs en een dubbele versterker dr op voor als het wat harder moet.

            groeten
            mark
            Met vriendelijke groet,
            Mark van der Meulen

            Comment

            • Outline
              • Feb 2006
              • 1434

              #7
              De kleptop moet het doen met de ingebouwde speaker, de desktop hier stuurt het via een al wat oudere Creative Soundblaster netjes naar een Denon versterker waar een setje Master Audio HM-5's. Werkt goed genoeg!

              Overigens zit er wel een Speakon=aansluiting op. We blijven natuurlijk wel Pro bezig...
              Last edited by Outline; 30-09-08, 21:46.

              Comment

              • renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

                #8
                Aan mijn PC hangt het oude HiFi setjes van m'n opa... geeft toch wel erg mooi geluid vergeleken bij die Logitech setjes.
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                Comment

                • Stoney3K
                  • Sep 2007
                  • 1399

                  #9
                  Ik hou het lekker stereo

                  Logitech Z-10 voor op het bureaubladje, voor de films heb ik daartegenover een Beomaster 2000 met Magnat Art 145 zuiltjes staan.
                  First make it work, then make it look pretty!

                  Comment

                  • RayM
                    • Jan 2006
                    • 742

                    #10
                    Yamaha MSP5
                    Heerlijk die stilte

                    Comment

                    • SoundOfSilence
                      • Mar 2007
                      • 766

                      #11
                      Hmmmm..

                      M-Audio Delta 66 geluidskaart met een setje Alesis monitor one MK-II.
                      Is redelijk fijn mee te monteren
                      It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

                      Comment

                      • Funkmaster
                        • Dec 2004
                        • 204

                        #12
                        m-audio fasttrack USB geluidskaartje naar een creative I-Trigue 2.1 boxsetje. Werkt ideaal...
                        It's nice to be important, but it's important to be nice...

                        Comment

                        • relax
                          • Aug 2007
                          • 106

                          #13
                          Omdat mijn computerruimte ook de kamer is waar ik zelf muziek maak (toetsen, bas, gitaar) en tevens dat het een deel van mijn opslag is, gebruik ik het volgende:

                          2 x Tecnare V15PC
                          1 x Velodyne DD-15 (lager is volgens mij bijna onmogelijk :-))






                          [Edit] De verhouding tussen de plaatjes kan iets afwijken ;-) [/Edit]

                          Het zijn dan geen monitorspeakers, maar het geluid is er niet minder om

                          Comment

                          • laserguy
                            • Jun 2003
                            • 2755

                            #14
                            2 x Tecnare V15PC
                            Oei... we hebben hier te maken met een dove muzikant?
                            Die dingen zijn MINSTENS 500 Watt per stuk (afhankelijk van de ingebouwde versterkermodule)! Veel geluid voor "in een kamer".
                            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                            Comment

                            • mvdmeulen
                              • Aug 2007
                              • 137

                              #15
                              ook dat kan zacht spelen
                              Met vriendelijke groet,
                              Mark van der Meulen

                              Comment

                              Working...