Ultieme vervoermiddel voor je licht & geluid ( ook foto's)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

is goed

Het komt hier vandaan:
    Oprijplaten
    Uit Kampen....

Ik heb ze gebeld en gevraagd naar de diverse maten/uitvoeringen.
    Op de foto zijn meer uitvoeringen te zien, dan er in de prijslijst staan.

Nogmaals: ik heb er bij een kennis aan de zijkant 2 strips laten lassen zodat je er niet vanaf rijdt.

Bouwer van de aanhanger:
    Van der Horst aanhangwagens
    Zitten in Nunspeet....

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

Originally posted by jakkes72
      is goed

Het komt hier vandaan:
      Oprijplaten
      Uit Kampen....

Nogmaals: ik heb er bij een kennis aan de zijkant 2 strips laten lassen zodat je er niet vanaf rijdt.

Bouwer van de aanhanger:
      Zitten in Nunspeet....
      haha kampen rules..

deze leverancier is ook netjes met aanhangerprijzen,destijds was hij verdonk dealer.
      de mijne komt ook van deze leverancier,met een achterover kantelende deur gemaakt,
      was eigenlijk een beetje noodzaak vanwege de lagere assen

Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Originally posted by jakkes72
        is goed

Het komt hier vandaan:
        Oprijplaten
        Uit Kampen....

Bouwer van de aanhanger:
        Zitten in Nunspeet....
        Mooie wagen hoor, is ook ongeveer iets waar ik in de toekomst mee wil rijden.

Ben je met opzet voor een losse ramp gegaan i.p.v. een neergaande klep, zodat je makkelijker bij hogere podia kan?

Heeft iemand trouwens ervaring met het vervoeren van truss op de imperiaal van zo'n aanhanger? Het lijkt me dat dat op zich niet verkeerd zou zijn, misschien alleen een zeiltje eroverheen tegen de regen/wind.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

jahoor, op imperiaal van bussen meestal. gaat goed, alleen voor binnenwerk vervelend als het regent. maarja, soms kan het ff niet anders.
          Liever gooi ik het op karren in een vrachtwagen of grote bus, maar als alleen 3 trussjes overschieten ga je daarvoor geen grotere auto meenemen
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• PeterZwart
            • Jan 2008
            • 402

Mijn aanwinst:

L3.08xH1.80xW150

pootjes voor t geval we zonder auto aan t laden zijn, aangezien er nog wel wat gewicht in gaat.
            Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• DJ-Jan
              • Jun 2008
              • 326

Ik zou willen dat ik zo (goeie) aanhanger had.....
              Moet nu al 2x keer rijden met de auto van mijn pa..
              Event-Light

Comment

• J.S. Coolen
                • May 2008
                • 254

Originally posted by Stoney3K

Heeft iemand trouwens ervaring met het vervoeren van truss op de imperiaal van zo'n aanhanger? Het lijkt me dat dat op zich niet verkeerd zou zijn, misschien alleen een zeiltje eroverheen tegen de regen/wind.
                Zou ik heel erg mee uitkijken, als de wind onder het zeil schiet heb je een extra windvanger, en de krachten kunnen behoorlijk groot worden.

Trussen vinden over het algemeen een beetje regen niet zo erg.
                Account niet meer actief.

Comment

• hugovanmeijeren
                  • Oct 2004
                  • 1436

Originally posted by PeterZwart
                  pootjes voor t geval we zonder auto aan t laden zijn, aangezien er nog wel wat gewicht in gaat.
                  Lijkt me toch wel bijzonder vreemd moest je aanhanger gaan kiepen zonder die pootjes.

Wij hebben sinds kort een Saris tandemasser met achter deurtjes en aan één zijde een klep (geen brakke roldeurtjes o.i.d. één zijkant is vrijwel volledig uit te klappen) en dat laatste is eigenlijk wel verrekte makkelijk bij het uitladen, komt nog bij dat je droog staat als je buiten een klus hebt.

Groeten Hugo
                  Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• S500D
                    • Feb 2003
                    • 215

Dit is dan mijn vervoer. Op de achterklep is nog een kleine ramp gemonteerd die niet op de foto's staat.
                    Maar die hebben we geplaatst om de hoek van de klep te verkleinen zodat ik niet zo stijl de cases de aanhanger in hoef te duwen.
                    Dit komt omdat het een bak boven de wielen is en kleine wielen nogal erg veel duurder was dan normale wielen en dit ook maar 7cm scheelde.
                    Deze aanhanger wordt getrokken door mijn zwarte Vw transporter 2.5 Tdi
                    Als ik nog foto's vind met kleine ramp erop gemonteerd plaats ik die er nog bij.

Gr Ron
                    Last edited by S500D; 18-07-08, 04:18.
                    U draait, Wij vragen.

Comment

• S500D
                      • Feb 2003
                      • 215

Ik was vergeten te vertellen dat de maten van de bak van de aanhanger zijn 3,15m lang 1,80m breed en 1.80 hoog is.
                      Die 1.80m hoog vind ik wel erg fijn omdat ik rechtop in de aanhanger kan lopen en daardoor cases fijner op elkaar kan stapelen zonder mijn rug erg te belasten.
                      De hoeklijnen aan de binnenkant en aan de onderkant buiten de aanhanger en het buisje naar de lamp en buisjes waar de bekabeling doorloopt en schroeven zijn uitgevoerd met roestvrijstaal.

Voor nog wat meer foto's van de bouw effe een linkje:

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Gr Ron.
                      Last edited by S500D; 18-07-08, 06:30.
                      U draait, Wij vragen.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                        • Nov 2005
                        • 950

Zeer netjes gebouwd! Ik mis alleen wel erg de mogelijkheid kwa vastzetten! Waar sjor je je spanbanden aanvast?

Voor de rest: moet deze aanhanger ook nog door een soort van APK keuring? of is dit niet nodig voor aanhangers?
                        MEEO Audio Licht Rigging,
                        Mark van der Werff
                        Groningen

Comment

• LJKEVIN
                          • Dec 2005
                          • 426

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
                          Zeer netjes gebouwd! Ik mis alleen wel erg de mogelijkheid kwa vastzetten! Waar sjor je je spanbanden aanvast?

Voor de rest: moet deze aanhanger ook nog door een soort van APK keuring? of is dit niet nodig voor aanhangers?
                          APK KEURING AANHANGERS -->> 3500KG MASSA

NETTE AANHANGER, maar ik mis inderdaad ook wel ogen of een metalen strip waar je sjorbanden aan vast kunt trekken.
                          Last edited by moderator; 18-07-08, 12:34.
                          Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• S500D
                            • Feb 2003
                            • 215

De ogen waar je de sjorbanden aan kunt bevestigen zitten op de bodem van de aanhanger gelast. maar dit is niet altijd handig (omdat ze daar al zaten).
                            misschien ga ik ze inderdaad ook nog wel aan der zijkanten maken maar dat later.
                            Meestal als ik een kleiner klusje heb dan stapel ik alleen de bodem vol i.v.m balans en alle wielen zijn geremd of ik tip de case.
                            Als ik een grote klus heb dan staat de aanhanger tot aan de nok toe vol en moeten er nog spullen in de bus.
                            maar goede tips zijn wel altijd welkom. kom er maar mee.

Gr Ron.
                            U draait, Wij vragen.

Comment

• ronny
                              • Dec 2002
                              • 2138

Van die lock strips(gelijk vrachtwagen) kun je kopen per meter. Die kan je infrezen in de zijwand(afhankelijk van dikte wand, dikte strip) en dan vastzetten met rivetten.
                              Zo verlies je geen ruimte en heb je toch een stevige bevestiging... .

Ogen in de vloer kan ook, maar lijkt mij meestal niet handig aangezien er toch altijd wel een kist boven een oog in de weg zit.
                              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• 4AC
                                • Nov 2007
                                • 1791

Ik dacht eerst even dat dit een rookmelder was... Maar een lampje bleek het te zijn. Erg handig na een klus, kun je alles in het donker inpakken!

Ik kwam dit tegen op je site:
                                DSC02506
                                Binnenkort alweer tijd voor een aanhanger in een maatje groter?
                                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...